روزبهاني:خوشحالم ل‍ژيونر شدم/مسولان حمايت كنند بوكس در المپيك مدال مي آورد

لژيونر بوكس كشورمان گفت:اگر مسولان از بوكس حمايت كنند شانس كسب مدال اين رشته در المپيك زياد است.

احسان روزبهاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:كمتر از 2 ماه ديگر به پايان ليگ نيمه حرفه اي باقي مانده است و قهرماني با تيم قزاقستان با وجود حريفان قدرتمندي همچون كوبا و آذربايجان بسيار دشوار است.

وي افزود:اگر مسوولان از بوكسورهاي ما حمايت كنند در اين رشته كه 10 وزن دارد قادر خواهيم بود حداقل 5 مدال در المپيك كسب كنيم.مشكل بزرگ بوكسورهاي ايراني مسائل مالي است كه اگر رفع شود مشت زنان هم بدون دغدغه مي توانند نتايج بسيار خوبي در مسابقات كسب كنند.

روزبهاني كه از لژيونر شدنش راضي است گفت:خوشحالم كه به قزاقستان براي ادامه بوكس خود رفتم و از شرايط آنجا راضي هستم.امسال هم اسمم در بوكس حرفه اي رفت.البته هميشه به تيم ملي كشورم خدمت مي كنم و در مسابقات همراهش هستم.

وي در خصوص انتخبات فدراسيون بوكس عنوان كرد:به نظرم هيچ كس بهتر از خود ناطق نوري نمي تواند فدراسيون بوكس را بگرداند.وي 25 سال در اين رشته بوده و به همه چيز اشراف دارد.اگر مسولان به فكر اين رشته هستند بايد كمك كنند تا مشكلات مالي حل شود.

روزبهاني در مورد آينده خود در ليگ نيمه حرفه اي عنوان كرد:پيشنهادهايي از آلمان و چند كشور ديگر داشته ام البته قزاق ها بسيار علاقه مندند تا دوباره در تيمشان بمانم كه بعد از ليگ در اين خصوص تصميم مي گيرم.

وي در پايان خاطرنشان كرد:جا دارد همين جا از دكتر بهرامي مربي بدنساز كه 3 سال زير نظر وي كار كردم و همچنين از اردلان دبير فدراسيون كه تمام امور رفت و آمد من بر عهده ايشان بود تشكر كنم و سال خوشي را براي همه مردم ايران آرزو مي كنم.
برچسب ها: بوکس ، قزاقستان ، اردلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار