برای ویندوز فون؛

دانلود بازی جذاب temple run 2

باز جذاب temple run را کمتر کسی است با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی که محصول از کمپانی Imangi Studio طبق آمار مایکروسافت 1333 نفر این بازی را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کرده اند و بر اساس نظرات کاربران امتیاز 4 ستاره را از آن خود کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران باز جذاب temple run یکی از پر طرفدارترین بازی ها ویندوز فون است و کمتر کسی است با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی که محصول از کمپانی Imangi Studio طبق آمار مایکروسافت 1333 نفر این بازی را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کرده اند و بر اساس نظرات کاربران امتیاز 4 ستاره را از آن خود کرده است.
بازی فرار از معبد در محیط های واقعی همچون صخره ها، جنگل و معادن صورت می گیرد و نهایت هیجان را برای شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی Temple Run 2 :
گرافیک عالی و بهبود یافته
دارا بودن محیط هایی زیبا و واقعی تر نسبط به ورژن قبلی
موانع جدید و بسیار سخت
اضافه شدن دستاوردها جدید در بازی
بهبود قدرت کاراکترهای بازی

  

  

حجم این بازی 45 MB می باشد که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق تصاویر زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا بازی دانلود شود.
همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " Temple Run 2" در فروشگاه از طریق گوشی خود این بازی را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار