اردبیل/

نظام رتبه بندی معلمان، تعلیم و تربیت را پویاتر می‌کند

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح ارتقای نظام رتبه بندی معلمان، نظام تعلیم و تربیت را پویاتر خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ میرقسمت موسوی اصل طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را شاخص کردن جایگاه معلمی در جامعه و تبیین مقام والای این قشر فرهیخته در جامعه دانست و افزود: تصویب این طرح علاوه بر پرکردن خلا انگیزشی بین معلمان و رقابت مثبت بین این قشر به پویایی سیستم جذب و نگه‌داشت نظام تعلیم و تربیت و توانمندسازی معلمان منجر می شود.

وی افزود: فراهم کردن رضایتمندی هر چه بیشتر فرهنگیان ایجاب می کند که طرح نظام رتبه‌بندی معلمان در مجلس هر چه سریعتر به تصویب برسد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: بدون تردید با تصویب طرح نظام رتبه‌بندی معلمان دغدغه های اساسی فرهنگیان در خصوص چگونگی جذب، نگه داشت و بازنشستگی مرتفع شده و علاوه بر این توجه بیشتری به معلمانی که عمری را برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم سپری کرده اند صورت می گیرد.

موسوی گفت: با تصویب این طرح به دنبال احیا و تبیین جایگاه واقعی معلم در جامعه هستیم چرا که اجرای این طرح علاوه بر مزایای مادی ارزش های معنوی زیادی در پی خواهد داشت./س

 

برچسب ها: اردبیل ، نظام ، رتبه ، بندی ، معلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.