سازمان هواشناسی کشور:

"وزش باد" نسبتا شدید در برخی مناطق و "جو آرام" برای سایر نقاط کشور/ "تهران" 16 درجه بالای صفر

امروز در برخی مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از اواخر امروز و طی فردا در استان اردبیل و سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می‌یابد که در برخی مناطق استان اردبیل و سواحل دریای خزر با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 18 فروردین ماه 93" در برخی مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از اواخر امروز و طی فردا در استان اردبیل و سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می‌یابد که در برخی مناطق استان اردبیل و سواحل دریای خزر با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فردا در برخی مناطق غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب و سپس طی روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.


گفتنی است، از بعدازظهر امروز و طی فردا به سبب وزش باد شدید بر روی کشور عراق، گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به تناوب شاهد افزایش ابر، وزش باد، بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق در نواحی غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز خواهیم بود.

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری گاهی وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری و شهر تهران، صاف پیش بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 22 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 16 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار