طبق اعلام سازمان ملی استاندارد/

بتن آماده با نام تجارتی "پی‌ریز بتن آریا" غیراستاندارد است

بتن آماده با نام تجارتی پی‌ریز بتن آریا و خرپای تیرچه پیش‌ساخته خرپایی با نام تجارتی بستان پیرا را غیراستاندارد اعلام کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران، با اشاره بر نظارت و برخورد جدی با نقض کنندگان قوانین استاندارد ، گفت: در راستای وظیفه نظارت بر اجرای استاندارد، کارشناسان و بازرسان این اداره کل در ماه گذشته ، بتن آماده با نام تجارتی پی ریز بتن آریا و خرپای تیرچه پیش ساخته خرپایی با نام تجارتی بستان پیرا را غیراستاندارد اعلام کردند.
 
وی افزود: واحد تولیدکننده این خرپای تیرچه در خاوران، علاوه بر تولید، بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد ، اقدام به جعل پروانه کاربرد علامت استاندارد کرده است که برخوردی شدید از سوی مراجع قضایی را به دنبال خواهد داشت.
 
بیات ضمن هشدار به مصرف کنندگان ،متذکر شد: فرآورده مذکور مشمول استاندارد اجباری است و مطابق ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود ، تولید ، تمرکز ، توزیع و فروش این گونه کالا با کیفیت پایین تر از استانداد مربوطه و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: استاندارد ، بتن ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار