سردار پاكپور:

نيروي زميني سپاه با تمام توان و ظرفيت مصمم به نقش آفريني در تحقق شعار سال است

فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به نامگذاري سال جديد به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي فرماندهي معظم كل قوا،‌ گفت: نيروي زميني سپاه با تمام توان و ظرفيت، مصمم و آماده نقش آفريني در تحقق شعار سال است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاكپور كه به مناسبت آغاز سال جديد در جمع كاركنان ستاد نيرو حاضر شده بود طي سخناني بر عزم جدي نيروي زميني سپاه در تحقق منويات فرماندهي معظم كل قوا تأكيد كرد.

سردار پاكپور گفت: نيروي زميني سپاه اگرچه طي سالهاي گذشته در خلال مأموريت هاي ذاتي خود اقداماتي در جهت محروميت زدايي مناطق محروم و كمتر توسعه يافته كشور انجام داده است، اما اين نيرو با مديريت هرچه تمام تر براي تحقق عملي شعار سال در مناطق مأموريتي اقدامات لازم را در راستاي مأموريت امنيت پايدار بعمل خواهد آورد.

فرمانده نيروي زميني سپاه احداث بيمارستان هاي صحرايي و ارائه رايگان پيشرفته ترين خدمات درماني به محرومين،‌ فعاليت هاي فرهنگي،‌ساخت مدرسه،‌پل،‌جاده و... را نمونه هايي از اقدامات نيروي زميني سپاه در مناطق محروم و عمدتاً‌ مرزي كشور در طول سالهاي اخير خواند.

سردار پاكپور از ويژگي هاي شعار امسال را مديريت جهادي خواند و اظهار كرد: بدون ترديد مديريت جهادي كليد اساسي حل معضلات كشور بوده و همه مديران كشور بايد ملزم به رعايت قواعد اينگونه مديريت باشند.

فرمانده نيروي زميني سپاه در پايان خاطرنشان كرد: همانگونه كه از آموزه هاي ديني برمي آيد جهاد يعني تلاش مضاعف با نشاط و تحرك و حضور در ميادين سخت با استفاده از تمام ظرفيت‌ها براي دفاع از حق كه در مقابل آن رفاه طلبي و راحت طلبي قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار