سرویس فکس اینترنتی؛

فکس دیجیتالی بر فراز ابرها + دانلود

فکس بر فراز ابرها سرویسی است که توسط شرکت آتریسا وابسته به افرانت رونمایی شده و امکان ارسال و دریافت فکس را به شیوه‌ای نوین برای شما فراهم می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اولین سرویس فکس اینترنتی در کشور با نام تجاری FAX.IR بهمن ماه سال ۱۳۹۰ توسط شرکت افرانت رونمایی شد. این سرویس که توسط شرکت آتریسا، وابسته به افرانت ارائه می‌شود، کاربران بدون نیاز به دستگاه فکس و خط تلفن می‌توانند به ارسال و دریافت فکس بپردازند.



جهت ارسال فکس، کاربران می‌توانند با ورود به حساب کاربری در سایت FAX.IR و انتخاب گزینه ارسال فکس، متن دلخواه خود را نوشته و یا فایل PDF ,WORD ,EXCEL و غیره را بارگذاری کرده و به شماره فکس مورد نظر ارسال کنند. جهت اطلاع رسانی از وضعیت ارسال فکس، پیامک و ایمیلی از سایت برای وی ارسال و وضعیت اعلام می‌شود.

 

این سرویس علاوه بر اسال فکس امکان دریافت فکس را هم برای شما فراهم می‌کند. در این سرویس به کاربران شماره فکسی اختصاصی داده می‌شود و تمامی فکس‌های دریافتی به این شماره بصورت فایل PDF به ایمیل شخصی ایشان ارسال و در صورت تمایل یک نسخه از آن در قسمت بایگانی حساب کاربری در سایت FAX.IR ذخیره می شود. جهت اطلاع رسانی در مورد دریافت فکس نیز یک SMS به شماره موبایل کاربر با متن "دریافت فکس جدید از شماره ..." از سایت FAX.IR ارسال می‌شود.



به طور خلاصه می‌توان گفت که این سرویس مانند حساب کاربری ایمیل می‌باشد که ورودی از دستگاه فکس و خروجی به دستگاه فکس را دارا می‌باشد و به این ترتیب امکان ارسال و یا دریافت فکس را در هر مکان و زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت مانند رایانه، تلفن‌های همراه هوشمند و... میسر می‌سازد. در این سرویس کاربر هیچگونه هزینه‌ای بابت مخابرات، شماره فکس و دستگاه فکس نداشته و تنها اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کند.

تصاویر محیط نرم افزار، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 


مشخصات
  حجم: 11.8 مگابایت
  نسخه: 1.0.1
  نصب‌های فعال: ۱۰۰٬۰۰۰+
  نسخه IOS: دانلود نسخه IOS از App Store
  امتیاز:


همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد اسمعیلی
۱۳:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
خیلی ممنون
خدا ازتون راضی باشه
از بس دستگاه فکس خریده بودم دیگه خسته شده بودم