گوشی جدید سامسونگ با سيستم عامل ویندوز فون 8.1 و نمایشگر WVGA

به زمان ارائه محصولات جدید سامسونگ با ویندوز فون 8.1 نزدیک می شویم. در تازه ترین اخبار به دست آمده محصول دیگری از سامسونگ با ویندوز فون جدید ارائه خواهد شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامسونگ این روزها بسیار پر خبر ظاهر شده است. اخبار شنیده شده نشان می دهد که این شرکت به زودی, دو محصول جدید با ویندوز فون 8.1 روانه بازار خواهد کرد. هفته گذشته مشخص شد که Ativ Core سامسونگ, یک گوشی متوسط با ویندوز فون 8.1 همراه با نمایشگر 4.5 اینچی است.

امروز یک مدل جدید بر روی وب سایت سامسونگ قرار گرفت. مدل جدید SM-W350F نام دارد و دارای نمایشگر WVGA است که قدرت تفکیک آن 480*800 است. این محصول جدید با Explorer 11 ارائه خواهد شد و همان طور که از قبل می دانیم, مرورگر اینترنت 11 از ویژگی های ویندوز فون 8.1 است.
 

متاسفانه, در حال حاضر هیچ عکسی در رابطه با محصول جدید سامسونگ وجود ندارد. عکسی که مشاهده می کنید مربوط به ویندوز فون 8.1 است که مرورگر اینترنت 11 را نشان می دهد. زمان ارائه این گوشی جدید نیز مشخص نیست, اما با توجه به اینکه Lumia 630 و 635 هر دو کمتر از 200 دلار قیمت دارند, انتظار داریم که قیمت این گوشی ارزان باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر, آن را منتشر خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار