عبدالهی: اتحاد و همبستگی در شناگران جوان محسوس است

شناگر جوان تیم ملی با اشاره به بالا بودن روحیه تیم ملی شنا گفت: خوشبختانه روحیه تیم بسیار بالا است و شناگران با انگیزه بالا تمرین می‌کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ نیما عبدالهی شناگر جوان تیم ملی که برای اعزام به رقابت های بین المللی دوبی در اردوی تمرینی قرار دارد، اظهار داشت: برای کسب سهمیه المپیک جوانان نانجینگ به رقابت‌های بین المللی دوبی می رویم.

وی ادامه داد: رقابت های بین المللی دوبی سوم تا ششم اردیبهشت برگزار می شود که من در ماده های ۵۰ متر پروانه و کرال سینه به آب می زنم. در تمریناتم توانستم ورودی B را کسب کنم که با آمادگی بدنی که دارم امیدوارم بتوانم ورودی A را نیز به دست آورم.

عبدالهی شرایط دیگر شناگران تیم را مثبت دانست و گفت: شرایط بدنی شناگران در سطح مطلوبی قرار دارد و تمامی آنها با رکوردهایی که در تمریناتشان به ثبت رسانده اند توانسته اند ورودی B را کسب کنند. به هر حال با قرار گرفتن در شرایط مسابقات نتیجه نهایی به دست می آید.

شناگر جوان و آینده دار ایران در مورد نفرات اعزامی به نانجینگ تصریح کرد: کسب ورودی و اعزام به نانجینگ بستگی به تلاش خود شناگران دارد. دو نفری که بتوانند بهترین فینا پوینت را کسب کنند از طرف فینا به المپیک نانجینگ اعزام خواهند شد.

وی با توجه به روحیه و انگیزه تیم افزود: تیم از روحیه بسیار خوبی برخوردار است تمامی شناگران اردوی جوانان با هم متحد هستند. هر روز صبح در کنار یکدیگر نرمش می کنیم، غذا می خوریم و تمرین می کنیم.

عبدالهی با اشاره به وضعیت تحصیلی‌اش خاطرنشان کرد: درس هایم را غیر حضوری می خوانم و حمایت های خانواده ام در این مسیر کمک های بسیاری به من کرده است. امیدوارم با کسب نتیجه خوب زحمات خانواده و مربیان زحمت کشم را جبران کنم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، المپیک ، سهمیه ، نانجینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار