موسوی‌نژاد در تذکر شفاهی:

دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها دقت کافی داشته باشد تا دچار سرنوشت سبد کالا نشود

نماینده مردم دشتستان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، دقت مناسب انجام دهد تا سرنوشت اجرای فاز دوم مانند توزیع سبد کالا باعث نشود که مستضعفین از گرفتن یارانه محروم و متمولین برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس راه استان بوشهر در جهت اجرا کردن برنامه‌های نوروزی و همچنین گلایه از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان به دلیل ضعف عملکرد در عدم امکانات مناسب برای گردشگران طی تذکری به وزیر جهاد و کشاورزی اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی در جهت حل معضلات به وجود آمده برای نخلداران تاکنون متاسفانه محصولات خرما روی دست کشاورزان مانده و به فروش نرفته است و چرا سوخت کشاورزیدر اختیار این کشاورزان قرار نمی‌گیرد.  
 
وی افزود: علی رغم دستور دولت مبنی بر عدم افزایش قیمت کالا متاسفانه کارخانه سیمان دشتستان اقدام به افزایش قیمت سیمان و احتکار محصول نموده است و همچنین شن و ماسه و دیگر مسائلی که مربوط به ساخت و ساز است، افزایش چشمگیری داشته است.  
 
موسوی‌نژاد ادامه داد: تذکر دیگر مربوط به بنیاد مسکن جهت تامین و پرداخت وام ساخت منزل زلزله زدگان دشتستان است.  
 
نماینده مردم دشتستان همچنین خاطرنشان ساخت: تذکر می‌دهم در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، دولت دقت مناسب انجام دهد تا سرنوشت اجرای فاز دوم مانند توزیع سبد کالا باعث نشود که مستضعفین از گرفتن یارانه محروم و متمولین برخوردار شوند.  
 
وی تاکید کرد: از دستگاه‌های امنیتی خواستارم داستان ربوده شدن و برگرداندن مرزبانان و تبلیغات بی‌حد و اندازه در آزادسازی مرزبانان را روشن کنند و صادقانه به مردم گزارش دهند که آزادسازی ۳۵ گروگانگیر زائران حرم حضرت زینب (س) در سوریه و همچنین ۱۵ گروگان سیستان و بلوچستان چرا این همه تبلیغات انجام نگرفت؟  
 
وی ادامه داد: هیئت رئیسه مجلس توضیح دهد چرا سوال ما از وزارت آموزش و پرورش و تحقیق و تفحص از سهام عدالت و شرکت ملی نفت تاکنون به تاخیر افتاده است و در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، دشتستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار