رودهن/قائم مقام وزیر راه خبر داد:

بیش از یک میلیون و 130 هزار واحد تحویل/ 114هزار واحد آماده افتتاح است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت مسکن مهر از سالهای گذشته آغاز شده و تا به امروز بالغ بر یک میلیون و 130 هزار واحد تحویل و 114هزار واحد آماده افتتاح است.

ˈاحمد اصغری مهرآبادیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در پروژه ˈکوزوˈ در پردیس پنج هزار واحد تا پایان اردیبهشت ماه آماده می شود و در صورت تامین خدمات زیربنایی که وعده آن داده شده، تا پایان خرداد آماده تحویل است.

این مقام مسوول گفت: پیرو دستور مقام عالی دولت، قرار است در کل کشور و شهرهای جدید در پایان سال 94 همه دستگاه های ذیربط و متولی، فعالیت های خود را جدی تر کنند تا پروژه ها هر چه سریعتر به اتمام رسیده و پرونده مسکن مهر بسته شود.

وی با اشاره به تعامل مناسب بانک مرکزی مانند سنوات گذشته، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال 94 تمامی طرح های مسکن مهر در کل کشور به سرانجام برسد.

قائم مقام وزیر راه  و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه های مسکن مهر در شهر جدید پردیس 83 هزار واحد است که 10 هزار واحد آن افتتاح شده که روند کار بخوبی پیش می رود و پروژه ها بطور کامل فعال هستند.

این مقام مسوول با اشاره به بحث تامین آب پروژه ها گفت: هم اینک بیشترین مشکل در پردیس تامین آب است که با وزارت نیرو موافقت نامه ای تنظیم شده و قرار است آب مورد نیاز طرح ها تامین شود.

وی با اشاره به بازدید از منابع آب در پردیس که درحال ساخت است، گفت: معاون اول رییس جمهوری کارگروهی را تشکیل داده اند و ضوابط اجرایی آن به استانها ابلاغ شده و از هفته آینده در هر یک از استان ها مدیران شهرسازی با مدیران عامل شرکتهای آبفا و برق جلسات را در تهران تشکیل و پیشنهادات خود را برای تامین اعتبار به دولت ارائه می کنند.

این مقام مسوول با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه ها در شهرهای جدید گفت: سال گذشته حدود 400 هزار واحد افتتاح شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: در سال گذشته در مقطعی روند مسکن مهر کند شد و دلیل آن هم افزایش قیمت مصالح ساختمانی و دستمزدها از اواسط سال 91 بود.

این مقام مسوول با اشاره به نظارت بر روند ساخت و سازها گفت: سازمان نظام مهندسی متولی این فعالیت ها است و بابت نظارت هم حق الزحمه ای دریافت می کنند و وزارت راه و شهرسازی نیز نظارت عالیه بر روند فعالیت ها دارد./س


برچسب ها: واحد ، مسکن مهر ، پردیس ، کوزو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.