بیرجند/

برخورد قاطع با متخلفان صنفی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

فرماندار نهبندان بر برخورد قاطع و جدی با واحدهای صنفی متخلف در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  ، محمد‌مهدی عظیمی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نهبندان اظهار کرد: نتیجه این جلسات باید در بین مردم تاثیرگزار باشد.

وی با بیان اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در نحوه اجرا متفاوت با فاز نخست خواهد بود، ادامه داد: فاز دوم با شیب ملایم انجام خواهد شد تا آسیب‌ها شناسایی شود.

عظیمی با اشاره به اینکه بازار باید آرام و همراه با سیاست‌های دولت حرکت کند، بر برخورد قاطع و جدی با واحدهای صنفی متخلف در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان نیز در این جلسه اظهار داشت: آمادگی کامل در راستای رصد بازار وجود دارد و با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد و در این زمینه سایر ادارات و مردم هم باید کمک کنند.

رضا اردونی افزود: در ایام نوروز 760 مورد بازدید از واحدهای صنفی و رستوران‌ها داشته‌ایم و 16 واحد متخلف نیز به تعزیرات معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 30 تن میوه در شهرستان نهبندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: پنجشنبه‌بازار نهبندان از اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان یکی از اقدامات را تامین نان برای سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: این کار بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده و نانوایی واحد روستای طبسین نیز از امروز افتتاح شده است.

همچنین در این جلسه مصوب شد که جلسه تنظیم بازار هر هفته برگزار و با نظارت مداوم با واحدهای متخلف به شدت برخورد شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، یارانه ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.