حاج‌محمدرضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزايش"نرخ کارمزد" جايگاه‌داران با وجود تصويب هنوز اجرايي نشده است

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: افزايش نرخ کارمزد قرار بود از اواخر سال گذشته در کشور اجرايي شود متاسفانه هنوز به دليل مغايرت با مصوبه مجلس منتظر تصميم شواري اقتصاد است.

بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرايي نشدن مصوبه تبدیل کارمزد جایگاه‌ها به حق‌العمل کاري اظهار داشت: در حال حاضر منتظر تصمیم شورای اقتصاد در زمينه مصوبه مجلس هستيم  که نسبت به این امر کم کاری شده و جایگاه داران را در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند.
 
حاج محمدرضا تصریح کرد: تبدیل کارمزد به حق العمل بر اساس بخشی از قیمت فرآورده خواهد بود که شورای اقتصاد باید میزان درصدی  از ارزش فرآورده که باید به جایگاه دار تعلق گیرد را تعیین کند که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌هایی که با ریاست جمهوری صورت گرفته تکلیف اجرایی شدن این مصوبه تا چند روز ديگر مشخص مي شود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور دليل اجرايي نشدن نرخ کارمزد جايگاهها  را مغاير با ابلاغيه  مصوبه مجلس دانست و گفت: قرار بود افزايش نرخ کارمزد در اواخر سال گذشته اجرايي شود متاسفانه اين موضوع تاکنون در کشور اجرايي نشده است.

وي تاکيد کرد:جايگاه داران منتظر تصميم شواري اقتصاد هستند.

حاج محمدرضا درخصوص تاثیر افزایش قیمت بنزین بر نحوه سرویس دهی جایگاه‌های سوخت اظهار داشت: قیمت بنزین تغییری در عرضه و خدمات رسانی جایگاه‌ها به مشتریان نخواهد داشت اما با افزایش قیمت؛ میزان فروش بنزین کاهش یافته و با توجه به اینکه درصد دریافتی جایگاه‌ها بر اساس میزان فروش است درآمد جایگاه داران بیش از قبل با مشکل مواجه می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار