کسائیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افشای جریان محاکمه دادگاه کهریزک از اتهامات مدیر عامل سابق ایرنا/ امیدی شهرکی مجرم شناخته شد

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات گفت: افشای جریان محاکمه دادگاه کهریزک از اتهامات مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا بود و «مجید امیدی شهرکی» در این پرونده مجرم شناخته شد.

«علی‌اکبر کسائیان» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: این جلسه امروز یکشنه در شعبه 79 دادگاه کیفری به ریاست قاضی «محمدی کشکولی» برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مدیرعامل اسبق ایرنا(مجید امیدی شهرکی) به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.  

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات تصریح کرد: اتهام دیگر مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران افشای جریان محاکمه دادگاه کهریزک بود که شاکی این پرونده مدعی‌ العموم و در این پرونده نیز این خبرگزاری مجرم شناخته شد، همچنین هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف دانست. 
 
کسائیان در ادامه افزود: اتهام دیگری که در این جلسه به آن رسیدگی شد، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که متهم از دادگاه تقاضای استمهال کرد که مورد موافقت هیأت منصفه قرار گرفت و محاکمه دراین مورد به آینده موکول شد.  

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مهدی جابری خبرنگار اسبق روزنامه ایران نیز به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آراء مجرم شناخته نشد. 
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار