برزو ارجمند:

حضور پیشکسوتان در "ما فرشته نیستیم" کار را شیرین‌تر کرد

بهترین خاطره من در سریال "ما فرشته نیستیم" مربوط به سکانسی است که باید در آن قطعه‌ای را اجرا می‌کردم.

"بروز ارجمند" بازیگر "ما فرشته نیستیم" درگفتگو با خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگارن گفت: سریال "ما فرشته نیستیم" پنجمین کاری بود که با دفتر مجید اوجی همکاری داشته و اصولا چون کار با وی از لحاظ تولید خیلی روان و مرتب است، بنابراین خود به خود نتیجه کار خوب می‌شود زیرا با چیده شدن پشت صحنه خوبی در کنار هم، تکلیف همه مشخص است.

وی افزود: این سریال در کمتر از دو ماه تصویربرداری آن به پایان رسید و حضور بازیگران پیشکسوتی مثل محمدرضا شریفی‌نیا و گوهرخیراندیش باعث شد کار شیرین‌تر شود و از طرفی این اولین باری بود که با خانم فلورا سام به عنوان کارگردان کار می‌کردم زیرا تا قبل از این سریال، چندین بار متن‌های او را فقط بازی کرده بودم و از این حیث بسیار خوشحال هستم.

ارجمند ادامه داد: از ایفای نقش خود در این سریال بسیار راضی هستم چرا که کار کردن با این کارگردان به لحاظ نوع درک او از کار برای یک بازیگر موهبت است و امیدوارم باز هم این تجربه تکرار شود.

بازیگر سریال "ما فرشته نیستیم" در خصوص شیرین‌ترین خاطره خود از این مجموعه بیان کرد: شیرین‌ترین خاطره من مربوط به سکانسی است که باید قطعه‌ای را می‌خواندم و وقتی که اجرا شد خانم سام از آن بسیار خوشش آمد و تیتراژ پایانی سریال براساس همین سکانس نوشته‌ و ساخته شد که برایم خیلی جذاب و شیرین بود زیرا که این قطعه را از پدرم آموخته بودم.

وی درخصوص سریال‌های مناسبتی افزود: بزرگترین نقطه ضعف سریال‌های مناسبتی نداشتن متن کامل است چرا که متن کامل به بازیگر فرصت تفکر در خصوص نقش و طراحی می‌دهد که در این خصوص "پشت کنکوری‌ها" و "صاحبدلان" نمونه‌های بارزی هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: برزو ، سریال ، سکانس ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.