رکورد فروش Galaxy S5 در روز اول

فروش محصول جدید سامسونگ Galaxy S5 آغاز شد. این محصول, در اولین روز فروش خود, رکورد فروش تمام محصولات قدیمی Galaxy سامسونگ در اولین روز ارائه را شکست. این محصول به طور همزمان در 125 کشور ارائه شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران: طبق گزارش منتشر شده در کره؛ گوشیGalaxy S5در اولین روز فروش خود رکورد مدل های قبلیGalaxyرا شکست. در بعضی کشورها فروش محصول جدید دو برابر مقدار فروخته شده مدلGalaxy S4در روز اول بوده است. به هر حال, فروش مدل جدید گوشی سامسونگGalaxy S530% تا 100% بالاتر از فروش مدل قبلی یعنیGalaxy S4در اولین روز فروش خود بوده است.

فروش محصول جدید سامسونگ به طور همزمان در 125 کشور دنیا آغاز شده است. این شرکت می گوید که میلیون ها سفارش برای این محصول دریافت کرده است و اما بازار هنوز اشباع نشده است و به جای آن, سامسونگ نگران است که بتواند به همه سفارشات پاسخ دهد. تفاوت های اصلی میان مدل جدید و قدیمی سامسونگ, حضور اسکنر اثر انگشت و توانایی سنجش ضربان قلب و افزایش قدرت دوربین جلو است. در ضمن اگر گوشی هوشمند جدید به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب قرار بگیرد, هیچ آسیبی نخواهد دید. پردازشگر آن نیز بهSnapdragon 801ارتقاء یافته است.

گوشیGalaxy S4در کمتر از یک ماه به تعداد فروش 10 میلیون رسید. با ثبت رکورد فروش جدید توسطGalaxy S5, سامسونگ انتظار دارد که محصول جدید در زمان کمتری به عدد 10 میلیون واحد برسد.

عکس که در زیر مشاهده می کنید, مربوط به صف فروش محصولات اپل نیست, بلکه مشتاقان محصول جدید سامسونگ برای خرید این محصول به انتظار ایستاده اند. این صف در کشورهای مختلف نیز ایجاد شده است.

گزارش از پیمان مولاویردی


برچسب ها: galaxy s ، samsung ، snapdragon
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خخخخخ
خوب اونجا ارزونه دیگه
اینجا هم اون قیمت باشه بیشتر صف میکشیم
آخرین اخبار