آنتی‌وار با انتقاد گسترده از اقدام غيرقانوني آمريکا در قبال "ابوطالبي" :

پس چرا آمریکا به جاسوسان اسرائیلی ویزا می‌دهد؟/ چرا "نتانیاهو" با سابقه حضور در کارتل‌های قاچاق، اجازه سخنرانی در صحن سازمان ملل را دارد؟

پایگاه اینترنتی آنتی وار در گزارشی با اشاره با اقدام غیرقانونی دولت آمریکا در ندادن ویزا به نماینده ایران در سازمان ملل،‌با لحن تندی انتقاد کرد که چرا آمریکا به جاسوسان اسرائیلی به راحتی ویزا می‌دهد؟

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "گرانت اسمیت" در گزارشی در آنتی وار نوشت: کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل(لابی صهیونیستی آیپک) تصمیم رئیس جمهور باراک اوباما برای عدم صدور ویزا برای سفیر ایران در سازمان ملل متحد را جشن گرفتند. AIPAC ادعا کرد: " این واقعیت که ایران چنین شخصی را به نمایندگی خود در سازمان ملل متحد معرفی کرده‌اند،‌رفتار دوگانه آنها را - به ویژه در ارتباط با برنامه هسته ای‌شان نشان می‌دهد.

به نوشته این پایگاه اینترنتی، آمریکا "حمید ابوطالبی" نماینده جدید ایران را به داشتن نقش در تسخیر لانه جاسوسی در سال 1979 متهم کرده است. در همین زمینه لایحه ‌ای با عجله توسط حامیان اسرائیل برای جلوگیری ازورود ابوطالبی به آمریکا ساخته و ترویج شد و به راحتی هم در مجلس نمایندگان و سنا به تصویب رسید و اکنون در انتظار امضا رئیس جمهور است. 

آنتی وار نوشت: این سیاست جدید یکی دیگر از اقدامات کور آمریکا برای از مسیر خارج کردن مذاکرات جاری بر سر برنامه هسته ای ایران است این در حالیست که ایالات متحده دیپلمات های اسرائیلی و شهروندان درگیر در جاسوسی مربوط به سلاح هسته ای در امریکا را با خوشرفتاری و آغوش باز پذیراست.

اين پايگاه ادامه داد: اگر رئیس جمهور اوباما قانون کروز را بعنوان قانون امضا کرده باشد براساس آن اجازه خواهد داشت از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در صحن سازمان ملل متحد جلوگیری کند . با توجه به فایل های محرمانه FBI که درسال 2012 منتشر شده، نتانیاهو در طرف اسرائیلی کارتل گسترده قاچاق فن آوری سلاح های هسته ای با هدف قرار دادن امریکا کار می کرد.اعترافات ریچارد کلی قاچاقچی محکوم، که اغلب با نتانیاهو دیدار کرد در حالی که او در گره قاچاق HELI در اسرائیل کار می کرد، جزئیات چگونگی قاچاق 800 krytrons با کاربرد دوگانه که به عنوان محرک های سلاح های هسته ای استفاده می شود را  که از ایالات متحده به اسرائیل قاچاق شدند،‌فاش می‌کند. با توجه به فایل های FBI به نظر می‌رسد دوره فعال نتانیاهو در حلقه قاچاقچيان در اواخر دهه 1970 - اوایل سال 1980 رخ داده است.

با توجه به دیگر فایل های FBI که در تاریخ 28 فوریه 2014 ( PDF) منتشر شد، نتانیاهو به دلیل فعالیت های اخیر مربوط به سفارت اسرائیل در واشنگتن DC " در سال 1985، در رادار ضد جاسوسی اف بی آی " باقی مانده است. فعالیت های اخیر " ممکن است یک مرجع به وزیر وقت اقتصاد اسرائیل،برای دستیابی به اسرار تجاری به سرقت رفته در 70 صنایع آمریکا مخالف به تجارت امتیازات به AIPAC در سال 1984 باشد. یکی از خبرچینان اف بی آی که در گذشته اطلاعات موثقی ارائه کرده بود، توصیه کرد که « بنیامین نتانیاهو ، سفیر اسرائیل در سازمان ملل ... " در پروژه رادار ضد جاسوسی FBI درگیر شده بود.

با توجه به استانداردهاي پیشنهادی درباره عدم صدور روادید و فایل های FBI که در دسترس است، یک فرد که در فعالیت های جاسوسی یا فعالیت های تروریستی علیه ایالات متحده درگیر و تهدیدی برای منافع امنیت ملی ایالات متحده محسوب ميشود(نتانياهو) بايد به سازمان ملل راه داده نشود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
جالب است!!! ما هم به سازمان ملل شکایت می کنیم!!!!!!!!!!!! یعنی از آمریکا به آمریکا شکایت می کنیم!!!!!!!!! سه راه داریم: 1- مقاومت 2- مقاومت 3-مقاومت.همین.
Brazil
امیر
۱۲:۲۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
طبیعی است که اجازه ورود به سفیر کشور ما ندهند ، اما اوباش اصهیونیست و غیره که مزدورانشان هستند به راحتی اجازه ورود به کشور آمریکا را داشته باشند . متاسفانه در کشور آمریکا یک مشت اوباش یقه سفید صهیونیست سر کارند .
آخرین اخبار