سيف در آمریکا:

"اقتصاد ایران" در چند سال آینده شاهد تغییرات ساختاری خواهد بود

رئيس کل بانک مرکزي در سخناني با اشاره به تنوع منابع و ظرفيت هاي اقتصادي، ارزيابي ها و کمک هاي فني صندوق بين المللي پول را در حل چالش هاي مختلف موجود در اين منطقه مفيد دانست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، رئيس کل بانک مرکزي به برنامه هاي در دست اقدام از جمله يکسان سازي نرخ ارز، اصلاحات بخش بودجه اي، و مرحله دوم برنامه هدفمندي يارانه ها اشاره کرد و گفت: معتقدم در چند سال آينده شاهد تغييرات ساختاري مهمي در اقتصاد ايران خواهيم بود كه رشد اقتصادي با ثبات و غير تورمي به همراه خواهد داشت.

سيف روز يکشنبه 24 فروردين در جلسه مشترك روساي کل بانک هاي مرکزي منطقه خاورميانه و آفريقاي شمالي با مدير عامل صندوق بين الملي پول شرکت کرد؛ اين جلسه به منظور تبادل نظر درباره چالش هاي موجود در منطقه تشکيل شد.

در اين جلسه رئيس کل بانک مرکزي در سخناني با اشاره به تنوع منابع و ظرفيت هاي اقتصادي، ارزيابي ها و کمک هاي فني صندوق بين المللي پول را در حل چالش هاي مختلف موجود در اين منطقه مفيد دانست.

وي همچنين از تلاش هاي صندوق و مديريت اجرايي آن نهاد در حمايت از کشورهاي عرب در حال گذار جهت دستيابي به ثبات اقتصادي و تامين نيازهاي اقتصادي تقدير کرد.

سیف سياست هاي مورد نظر رياست جمهوري را در دستيابي به ثبات اقتصادي کلان، افزايش رشد اقتصادي بالقوه و ايجاد فرصت هاي اشتغال تشريح کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار