یک کارشناس سیاست خارجی:

رژیم صهیونیستی به‌ دنبال جنگ نیابتی با ایران است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سیاست رژیم صهیونیستی از مدت‌ها قبل مبتنی بر جمع شدن کلیه برنامه هسته‌ای ایران بود و به آمریکا و اروپا فشار می‌آورد که این اقدام را انجام دهند اما آمریکا در مذاکرات 1+5 نتوانست خواسته رژیم صهیونیستی را عملی کند و حقوق هسته‌ای ایران را پذیرفت به همین خاطر رژیم صهیونیستی راهبرد خود را مبتنی بر درگیری نظامی بین آمریکا و ایران به نیابت از رژیم صهیونیستی قرار داده است.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه توافق هسته‌ای با ایران به معنای تسلیم شدن در برابر این کشور است، گفت: سیاست رژیم صهیونیستی از مدت‌ها قبل مبتنی بر جمع شدن کلیه برنامه هسته‌ای ایران بود و به آمریکا و اروپا فشار می‌آورد که این اقدام را انجام دهند اما آمریکا در مذاکرات 1+5 نتوانست خواسته رژیم صهیونیستی را عملی کند و حقوق هسته‌ای ایران را پذیرفت به همین خاطر رژیم صهیونیستی راهبرد خود را مبتنی بر درگیری نظامی بین آمریکا و ایران به نیابت از رژیم صهیونیستی قرار داده است.
 
وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که تهدیدات نظامی و غیرنظامی‌شان عملی نیست و اگر به ایران حمله کنند در واقع خودشان را با دست خودشان نابود کرده‌اند به همین خاطر می‌خواهند آمریکا و اروپا را وارد جنگ علیه ایران کنند.
 
این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: گلدن‌مایر در سال 1954 که احداث نیروگاه بوشهر به تصویب کنگره آمریکا می‌رسید گفت که هسته‌ای شدن ایران یعنی از بین رفتن رژیم صهیونیستی به همین خاطر آمریکا در قبال این موضوع سه تعهد به رژیم صهیونیستی داد مبنی بر این که امنیت این رژیم امنیت آمریکاست و ایران هیچ تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی نیست و ایران نمی‌تواند به بمب اتم دسترسی داشته باشد.

وی ادامه داد: این موارد نشان می‌دهد که استراتژی رژیم صهونیستی در مقابل قرار دادن آمریکا و اروپا علیه ایران برای رسیدن به اهدافش است.
 
کنعانی مقدم در پایان درباره اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه ارتش رژیم صهیونیستی را در حالت آماده باش قرار داده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 22، 33 و 8 روزه نتوانست از نظر نظامی برخورد کند اما هم‌اکنون مدعی حمله به ایران قدرتمندی می‌شود که سر پل‌های دفاعی ایران در کنار مرزهای این رژیم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار