لبخند زیبای فرزند تصویربردار المنار در مراسم تشییع پدر + عکس

"خدا به شما پاداش نيک بدهد" و "شهادت بر شما مبارک باشد" از جمله عباراتی بودند که تشییع کنندگان به فرزند تصویربردار شبکه خبری "المنار" می‌گفتند و وی درحالی‌که لبخند برلب داشت از آنان استقبال می‌کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران مراسم تشییع پیکر شهید «محمد منتش» تصویربردار شبکه خبری "المنار" که روز گذشته درحال پوشش تصاویر بازپس‌گیری شهرک معلولا در قلمون هدف تیراندازی تروریست‌های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید در شهرک "کفر صیر" برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت پنج ونیم بعد از ظهر به وقت محلی در زادگاه این تصویربردار شهید برگزار شد، اهالی شهرک کفر صیر، رزمندگان حزب‌الله و مقاومت اسلامی، سران کشوری و لشکری، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

فرزند شهید محمد منتش درحالی که یونیفرم نظامی حزب‌الله را به تن داشت و شال سبز رنگی بر گردن انداخته بود با یک سینی مملو از شیرینی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع پدرش استقبال کرد.

"خدا به شما پاداش نيک بدهد" و "شهادت بر شما مبارک باشد" از جمله عباراتی بودند که تشییع کنندگان به فرزند شهید منتش می‌گفتند و وی درحالی‌که لبخند برلب داشت از آنان استقبال می‌کرد.

پیکر شهید محمد منتش با کنیه "ابوجعفر" با تابوتی پيچيده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های کفیر صیر را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

پیکر این تصویربردار پس از اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالکریم عبید» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.











منبع : ابنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار