احزاب در هفته‌ای که گذشت

عدم توافق نهایی جهت تشکیل خانه احزاب/اعلام کاندیداتوری "غفوری‌فرد" برای انتخابات مجلس/ آنچه در مراسم هفتم پدر همسر خاتمی گذشت

برگزاری نشست‌های خبری حزب مردم‌سالاری، جبهه پایداری و جبهه پیروان خط امام و رهبری، اعلام کاندیداتوری"حسن غفوری‌فرد" برای انتخابات مجلس دهم، عدم توافق نهایی جهت تشکیل خانه احزاب و واکنش به عدم صدور روادید به "ابوطالبی" از سوی دولت آمریکا از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، برگزاری نشست‌های خبری حزب مردم‌سالاری، جبهه پایداری و جبهه پیروان خط امام و رهبری، اعلام کاندیداتوری"حسن غفوری‌فرد" برای انتخابات مجلس دهم، عدم توافق نهایی جهت تشکیل خانه احزاب و واکنش به عدم صدور روادید به ابوطالبی از سوی دولت آمریکا از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.



کواکبیان: قطعا با نظر حزب در انتخابات مجلس حضور پیدا می‌کنم/ امکان حضور افرادی قوی‌تر از عارف برای سرلیستی وجود دارد

دبیر کل حزب مردم سالاری از تلاش این حزب برای تشکیل فراکسیونی به این نام در مجلس دهم خبر داد و تصریح کرد: حزب مردم سالاری برنامه‌های جدیدی را برای ورود به انتخابات مجلس دهم دارد.

طاهرنژاد: تا آخر فروردین ماه درخواست برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب به وزارت کشور تقدیم می‌شود

عضو کمیته اجرایی خانه احزاب گفت: امضای اعضاء بایستی به ۶۰ تعداد رسیده باشد، امیدواریم تا پایان هفته جاری تعداد امضاء‌ها تکمیل شود تا ما سریعا درخواست خود را به وزارت کشور برای تشکیل مجمع عمومی تقدیم کنیم.

بررسی چگونگی تحقق شعار سال با حضور سران سه قوه در اولین جلسه مجمع


در اولين جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام در سال 93 چگونگی تحقق شعار سال با حضور سران سه قوه مورد بررسی قرار گرفت.

حضور "عشرت شایق" در شهرداری تهران

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده که با صدور حکم از سوی "وحید نوروزی" به سمت معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 منصوب شوم.

انصاری تشریح کرد: برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: بر حسب امکانات کشور و مقدرات و تصمیماتی که اتخاذ شده است، امسال خیل عظیم و میلیونی از میهمانان استانی را پذیرا خواهیم بود.



حبیبی: آيا زمان آن فرا نرسيده است كه به تداوم گفتگوها ترديد و نسبت به اصل آن تجديد نظر كنيد؟

دبير كل حزب موتلفه اسلامي خطاب به مسئولان سياست خارجي كشور گفت: اگر هنوز ديوار بي اعتمادي وجود دارد – كه وجود دارد - و غرب هيچ تلاشي بر برداشتن آن نمي‌كند، آيا زمان آن فرا نرسيده است كه به تداوم گفتگوها ترديد و نسبت به اصل آن تجديد نظر كنيد.

انصاری تشریح کرد: برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: بر حسب امکانات کشور و مقدرات و تصمیماتی که اتخاذ شده است، امسال خیل عظیم و میلیونی از میهمانان استانی را پذیرا خواهیم بود.

حجت الاسلام‌ سقای بی‌ریا: کسی حق معامله بر روی دستاوردهای هسته‌ای ما را ندارد/رابطه جبهه پایداری با دولت از سر خیرخواهی است


سخنگوی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه کسی حق معامله بر روی دستاوردهای هسته‌ای ما ندارد، گفت: مذاکره‌کنندگان نباید زیر بار حرف زور بروند برخی می‌گویند این زیاده‌خواهی است، همین حرف زور و اجبار است.

سجادی: جبهه پیروان منادی وحدت و انسجام در درون جریان اصولگرایی/ مرجعیت سیاسی آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی برای اصولگرایان

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جبهه پیروان همواره منادی وحدت و انسجام در درون جریان اصولگرایی است، گفت: ارتباط ارگانیک و سنتی جبهه پیروان با جامعتین یکی از مواردی است که همواره در جهت حفظ انسجام و وحدت مورد تاکید بوده است.

نیشابوری: جزئیات جلسه حزب اسلامی کار/ چگونگی ورود به انتخابات و برگزاری همایش زنان کارگر

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: گزارشی از سوی شورای سیاسی پیرامون انتخابات به شورای مرکزی ارائه شد و دبیرکل نیز توصیه‌هایی را در مورد بررسی نحوه ورود حزب به انتخابات و اینکه فهرست مشترک بدهیم یا به صورت اختصاصی کاندیداهای خود را معرفی کنیم، ارائه دادند.

واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به عدم صدور روادید برای نماینده ایران؛آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی کینه به دل دارد

آیت‌الله نوری‌همدانی در واکنش به قلدری آمریکا در اجازه ندادن سفیر جدید ایران به سازمان ملل گفت: آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی کینه به دل دارد.



غفوری‌فرد: کاندیدای انتخابات مجلس دهم خواهم شد /عدم توافق نهایی جهت تشکیل خانه احزاب

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران از حضور حتمی خود به عنوان کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تخت‌روانچی: درخواست وزارت خارجه ایران از "بان کی مون" برای رسیدگی به وضعیت "ابوطالبی"


عضو مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: از طریق سیستمی که سازمان ملل متحد دارد مسیر لازم را طی می کنیم و به دبیر کل سازمان ملل نامه نوشتیم که نظر حقوقی خود را در این زمینه اعلام کنند.

موسوی‌لاری: اصلاح‌طلبان حتما در انتخابات آینده حضور دارند


عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اصلاح طلبان حتما در انتخابات آینده حضور دارند.

کولایی: شورای انتخاب رئیس دانشگاه تهران تشکیل نشده است

استاد دانشگاه تهران گفت: تاکنون شورایی پیرامون انتخاب رئیس دانشگاه تهران برگزار نشده است.

"یاسر هاشمی": ازسفر آیت الله هاشمی به عربستان اطلاعی ندارم

یاسر هاشمی درباره سفر احتمالی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان گفت: من در این باره اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار