عقب نشینی رئیس فدراسیون پینگ پنگ از موضع مدال آوری!

درحالی که محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز پیش از این و در مصاحبه های خود پیش بینی مدال جهانی و آسیایی کرده بود، اکنون از موضع خود عقب نشینی کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز پیش از این با دیدی خوش بینانه اعلام کرده بود که تیم ملی پینگ پنگ کشورمان صلاحیت این را دارد که در مسابقات آسیایی و حتی جهانی کسب مدال کرده و حتی روی سکوی قهرمانی رود، اما زارع پور در جدیدترین گفتگویش اعلام کرده است که در مسابقات قهرمانی جهان با وجود در اختیار داشتن تیم جوان و کامل نمایندگان کشورمان نمی توانند مخالف انتظار به دسته یک راه یابند.
 
براساس این گزارش، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان هم اکنون با کشور بلژیک هم امتیاز است و رده سنی سی و سوم جهان را به خود اختصاص داده که جزو دسته دو محسوب می شود.
 
زارع پور مشکلات مالی فدراسیون را دلیل اصلی عقب نشینی از صحبت های قبلی و مدال آوری بیان و خاطرنشان کرده است که اگر بودجه و مسائل مالی به پینگ پنگ اجازه می داد تا در تورنمنت های مختلفی شرکت و کسب تجربه کند، به طور قطع نتایج بهتری هم در مسابقات قهرمانی جهان توکیو ژاپن در انتظار ملی پوشان کشورمان بود.
 
البته رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، ضمن امیدواری به ملی پوشان که قرار است در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند، صعود چندپله ای را پیش بینی کرده است.
 
لازم به ذکر است؛ تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، پوریا عمرانی و افشین نوروزی و تیم بانوان با ترکیب ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و منصوره رضایی قرار است از 8 اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی توکیو ژاپن شرکت کنند.
 
مسئولیت هدایت مردان با احمد جعفری پور است که این تیم هم اکنون در اردوی مشترک مجارستان مشغول تمرین هستند و خود را برای مسابقات تیمی سال 2014 آماده می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار