اردبیل/

صدور 663 جواز تأسیس واحد صنعتی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال‌های اخیر 663 جواز تأسیس واحد صنعتی برای متقاضیان در استان اردبیل صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید حامد عاملی دیروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای اصلی ما در بخش صنعت تکمیل طرح‌های امکان‌سنجی با مطالعات دقیق از سوی متخصصان است که براساس نگاه صادرات محور تولیدات استان این کار انجام می‌شود.

وی گفت: قرار است 50 طرح تولیدی در این زمینه فراخوان شوند تا امکانی فراهم آید که این طرح‌ها مورد بررسی دقیق قرار گرفته و زمینه اجرای آن با مشارکت بخش خصوصی بهتر فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد:‌ هر چقدر این طرح‌ها مناسب و به موقع اجرا شود بستر اشتغال برای 10 هزار نفر از جوانان جویای کار فراهم شده و ما قادر می‌شویم با استفاده از این ظرفیت توان تولیدی و صادراتی خودمان را تقویت کنیم.

عاملی از تصویب 11 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در استان با همت بخش خصوصی خبر داد و افزود: این طرحها شامل الیاف شیشه‌ای، لحاف آلومینیومی، تولید استیل، آهن، سیمان سفید و طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ است که اگر به ثمر بنشیند، می‌تواند بخش عظیمی از ظرفیت‌های اشتغال استان را تحقق ببخشد.

وی در ادامه یادآور شد: از این تعداد 25 طرح شاخص و ممتاز به نظر می‌رسد که اگر این طرحها نظیر سیمان خلخال، باطری اشجع، آرتا صنعت سبلان، تسنیم نوش و... به ثمر بنشیند ما قادر هستیم از این محل ایجاد فرصت‌های اشتغال مطلوب و مناسب را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، واحدهای ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.