نظری افشار: می خواهم انتقام بگیرم

دریافت کننده تیم والیبال متین ورامین پس از صعود به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: می خواهم انتقام دو سال قبل را از قطری ها بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، فرهاد نظری افشار پس از صعود تیم والیبال متین ورامین به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: خودم به شخصه فکر نمی کردم که اینقدر خوب بازی کنیم و بتوانیم حریف قدرتمندی مثل چین را 3 بر صفر شکست دهیم. ست اول را خیلی خوب شروع کردیم و پیروز شدیم. شاید اگر ست اول می باختیم نتیجه هم تغییر می کرد. با وجود مصدومیت پوریا فیاضی و اینکه سعید معروف هم خیلی سرحال نبود و با وجود اینکه چین چند بازیکن خارجی و ملی پوش داشت در نهایت موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: فردا هم با تیم الریان قطر بازی داریم. آن ها چند بازیکن خارجی دارند. دوست دارم انتقام باختی که دو سال قبل با کاله به قطری ها دادیم را بگیرم. امیدوارم که پیروز شویم و دست پر به کشور بازگردیم. باید از قهرمانی های ایران در باشگاه های آسیا دفاع کنیم.

ملی پوش متین ورامین درباره حضور بازیکنان مطرح مثل ساوانی در ترکیب تیم الریان قطر گفت: ما مقابل تیم ملی ایتالیا بارها خیلی خوب ظاهر شدیم و برنده از زمین خارج شدیم. ما اگر کم اشتباه باشیم و خوب سرویس بزنیم می توانیم بازی خوبی ارائه دهیم و پیروز شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، ورامین ، دریافت ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار