با آغاز مدیریت جدید دانشگاه؛

فعالیت های مربوط به تاسیس مرکز بین المللی رشد واحد علوم و تحقیقات از سر گرفته شد

دکتر حسن احدی مدیرگروه و مؤسس مقطع دکتری روانشناسی در واحد علوم و تحقیقات گفت: فعالیت مرکز بین المللی روانشناسی رشد واحد علوم و تحقیقات که در مدیریت قبلی متوقف شده بود، دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکتر حسن احدی مدیرگروه مقطع دکتری روانشناسی واحد علوم و تحقیقات گفت: هدف از تاسیس مرکز بین المللی روانشناسی رشد، تبادل دانش ، اندیشه ، نقد و نظریه با اساتید و دانشجویان سراسر جهان بوده که واحد علوم و تحقیقات دارای بیشترین پتانسیل برای اجرایی کردن این هدف است.

وی ادامه داد: فعالیت ها برای راه اندازی وب سایت مرکز رشد به منظور برگزاری بخش دوم کنگره این مرکز در تهران و کیش، با همکاری همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و به ریاست واحد علوم و تحقیقات، در دستور کار قرار دارد.

دکتر احدی به کنگره بین المللی روانشناسی رشد اشاره کرد و گفت: کنگره بین المللی روانشناسی رشد در سال 90 در واحد علوم وتحقیقات شیراز، به ریاست واحد علوم و تحقیقات تهران و با هدف بررسی روانشناسی رشد کودکان ، مسائل اجتماعی کودک ، جوان و کهنسال از دید اسلام و غرب، برگزار شد .

وی با بیان این مطلب که در پایان این کنگره توافقات لازم ، به منظور تاسیس اولین مرکز بین المللی روانشناسی رشد در واحد علوم و تحقیقات حاصل شد ، ادامه داد: متاسفانه به دلیل تغییر مدیریت دانشگاه آزاد در پایان سال 1390 ، فعالیت های این مرکز متوقف شد که با آغاز مدیریت جدید فعالیت های متوقف شده این دانشگاه بار دیگر روند اجرایی خود را از سر گرفته و هم اکنون فعالیت ها، به منظور تاسیس این مرکز در واحد علوم و تحقیقات در حال انجام است.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار