احمد مسجدجامعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حداکثر افزایش نرخ کرایه‌ها 25درصد است/ شورا مصوبه خود را تغییر نخواهد داد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص افزایش 25 درصدی نرخ کرایه‌ها، گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی یک بار انجام خواهد شد و شورا مصوبه خود را تغییر نخواهد داد.

احمد مسجدجامعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص آخرین تصمیمات درباره افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی گفت: اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی براساس مصوبه شورا انجام خواهد شد و تنها زمان آن با اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها همراه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در خصوص نرخ کرایه حمل و نقل عمومی افزایش مکرر نخواهیم داشت اما در این صورت می‌بایست تسهیلاتی برای بخش‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند در نظر گرفته شود.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: اگر چه در مصوبه شورا در نظر گرفتن افزایش حامل‌های انرژی به واسطه اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیامده اما افزایش 25درصدی حداکثر میزان افزایشی بوده که می‌توانسته اعمال شود و شورا بیش از این میزان را مصوب نخواهد کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افزایش ، 25درصدی ، نرخ ، کرایه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
نرخ کرایه تاکسی از فرودگاه خصوصا از فرودگاه امام خمینی کم کم دارد به نرخ پرواز ها نزدیک میشود رانندگان این خطوط در ساعات اولیه روز هم به بهانه های نیمه شب بودن بیست درصد هم اضافی طلب مینمایند.ایا نضارت بر این اوضاع امکان پذیر نیست؟تا کی باید این اجحافات در حق مردم انجام شود؟
Iran (Islamic Republic of)
خیرالله کاظمی جوجیلی
۲۲:۱۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
حاج احمد اقا قراره به حقوق ما 20درصد اضافه بشه انوقت شما بزرگوار با 25درصد اضافه شک داری.وای برما
Iran (Islamic Republic of)
علا
۲۱:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
خسته نباشيد سال ٩٢ هم ٢٥ درصد بود.... يعني در اين يك سأله ٥٠ درصد افزايش ..خيلي هم عالي تبريك ميگم أين موافقيته بزرگ و به همه و مسؤولين محترم كه أين قدر دلسوزانه كار ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
آقای رئیس شورا ، لطفا به جای گران کردن بی منطق کرایه ها به کیفیت خدمات و فعالیت های شرکت واحد با این اتوبوس های قراضه زمان عهد بوق و کثیف و راننده های بی انضباط و وقت ناشناس بخش خصوصی این شرکت و همچنین تاکسی رانی بپردازید .
آخرین اخبار