آخرين برنامه بچه هاي مسجددر فروردين

برنامه «بچه هاي مسجد» كاري از گروه معارف شبكه دو سيماست كه پنجشنبه و جمعه ها بعد از اذان ظهر از شبكه دو سيما پخش مي شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز روابط عمومي رسانه ملي پنجشنبه 28 فروردين خانم دكتر صفار هرندي (كارشناس ارشد مسائل تربيتي نوجوانان) در اين برنامه به پرسش و پاسخ پيرامون مسائل تربيتي نوجوانان از قبيل نحوه كاركرد و كنترل صحيح نوجوانان از وسايل ارتباط جمعي همچون آي تي، سايتهاي اينترنتي، نرم افزارها و ... مي پردازد. اجراي اين بخش از برنامه را خانم ها عترت افشار و حانيه سامعي (بخش پيامكي) به عهده دارند.

جمعه 29 فروردين هم پروفسور گلاب چي (كارشناس معماري) به معماري ايراني- اسلامي و شاخصه هاي آن اشاره مي كند. اجراي اين بخش از برنامه را آقايان سيدعليرضا مرتضوي و رامين چيت سازان (بخش پيامكي) به عهده دارند.

از ديگر آيتمهاي اين برنامه مي توان به معرفي نخبگان و مدال آوران نوجوان در مسابقات قرآني، علمي، معارفي و فعاليتهاي هنري در سطح استان يا كشور اشاره كرد. در بخش معرفي مساجد برتر و نمونه نيز گزارشي از فعاليتهاي مساجد محله ها پخش مي شود و دوستداران مسابقات پيامكي هم هر هفته با شركت در مسابقه پيامكي به شماره 30000222 مي توانند همراه اين برنامه باشند.

«بچه هاي مسجد» به تهيه كنندگي غلامرضا حبيبي، پنجشنبه 28 فروردين ساعت 12:15 و جمعه 29 فروردين ساعت 11:50 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.