رودهن/

پیشرفت کیفی در فضای دانشگاهی باید را در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم شهرستانهای فیروزکوه و دماوند و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شعارهای انتخاباتی ما، توسعه دانشگاه ها در حوزه انتخابیه بوده و امروز شاید نشود روی توسعه کمی کار کرد، اما در فضای دانشگاهی باید پیشرفت کیفی را در دستور کار قرار داد.

حمید رضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رقابت با دانشگاه های دیگر و استان های مختلف کشور می تواند به پیشرفت منطقه کمک کند.

وی ادامه داد: در حوزه دانشگاهی، در شهرستان دماوند، سه دانشگاه فعال باید حداقل هر کدام چهار تا پنج رشته برجسته داشته باشند و با آزاد راه های موجود، فاصله زیادی با شهر تهران نداریم و می توانیم بیشتر رشد کنیم.

مشهدی عباسی تصریح کرد: کم شدن سرباز معلمان نسبت به سال گذشته را در برهه کنونی شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستانهای فیروزکوه و دماوند و رودهن در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش و پرورش شش هزار سرباز معلم را ساماندهی کرده بود که امسال ستاد مشترک نیروهای مسلح آن را قبول نکرد.

وی ادامه داد: ستاد مشترک نیروهای مسلح فقط دو هزار سرباز معلم را پذیرفت و به هر حال، باید به فضای کیفی در دانشگاه ها بیشتر توجه شود.

مشهدی عباسی اضافه کرد: با توجه به آمار و ارقام موجود، امید است روند رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داشته باشد/س .


برچسب ها: دانشگاه ، رودهن ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.