فیصل المقداد:بشار اسد وحدت ملت سوریه را تضمین خواهد کرد

معاون وزیر خارجه سوریه می گوید، هدف از جنگ علیه کشورش تسلیم سوریه در برابر خواست آمریکاست.وی گفت:موضوع ریاست جمهوری سوریه قابل مذاکره نیست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ "فیصل المقداد" تاکید کرد، حوادثی که سوریه در طی 3 سال شاهد آن است، جنگی است که ایالات متحده آمریکا و نیروهای غیر دموکراتیک در منطقه علیه این کشور به راه انداخته اند و این مسئله شامل کشورهایی مانند عربستان و ترکیه و نیز رژیم صهیونیستی است که به گروههای تروریستی مانند القاعده و جبهه النصره، کمک تسلیحاتی می کنند.

معاون وزیر خارجه سوریه در گفتگو با روزنامه برزیلی "وولیا دی سان پائولو" تاکید کرد، زمان آن رسیده است که جامعه بین المللی در ارزیابی خود از اوضاع سوریه بازنگری کند تا به خوبی این نکته را درک کند که باید به حکومت سوریه اطمینان کرد، نه گروههای مسلح.

وی گفت:هدف ایالات متحده آمریکا از این جنگ علیه سوریه، تسلیم شدن آخرین کشور در خاورمیانه است که خواستار تغییر طبیعت ائتلافها در منطقه است.

فیصل المقداد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد، مقام ریاست جمهوری سوریه قابل مذاکره نیست و بشار اسد، وحدت ملت سوریه را تضمین و از حمایت گسترده ملت برخوردار است و از همه کسانی که در این موضوع شک دارند خواست در انتخابات حاضر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار