رودهن/

در طرح های فرهنگی ابتکاری شهرستان پردیس رتبه نخست را کسب کرد

مسئول دفتر بسیج بانوان سپاه پاسداران ناحیه شهرستان پردیس گفت: در سرفصل برنامه های ابلاغی و و همچنین در طرح های فرهنگی ابتکاری پردیس در بین شهرستان های استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.

ربابه نجف آهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرستان پردیس در ایام پیش رو برنامه های متعددی را اجرایی می کند.

وی عمل به سیره ائمه معصومین(ع) را یکی از اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی خواند و گفت: یکی از اهداف مجموعه بسیج خواهران اجرای امور فرهنگی برای جامعه زنان در عرصه های مختلف است.

نجف آهی اضافه کرد: طبق ارزیابی های بعمل آمده از سوی مسئولان استانی بسیج، دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرستان پردیس در سال 92 موفق به کسب عنوان نخست شد.

مسئول دفتر بسیج بانوان سپاه پاسداران ناحیه شهرستان پردیس افزود: بسیج خواهران شهرستان پردیس به تبع بسیج کل کشور در راستای دستیابی به هدف مذکور و با توجه ابلاغیات صورت گرفته برنامه های متعددی از جمله برپایی جشن های میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت ام ابیها، صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: امسال نیز این مهم در ردیف برنامه های روز و هفته گرامیداشت مقام زن قرار دارد، از این رو حوزه های اصلی شهرستان پردیس مراسم جشن میلاد کوثر را در شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود برگزار می کنند.

نجف آهی اضافه کرد: طبق برنامه های مدون مربوط به ایام یاد شده، طی روزهای شنبه و دوشنبه مراسمی در سالن های ورزشی "علامه طباطبایی" بومهن و همچنین مهدیه این شهر با حضور و سخنرانی چهره های شاخصی همچون دکتر مینایی پور و دکتر درویشی توسط دو حوزه واقع در بومهن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

مسئول دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرستان پردیس تصریح کرد: همچنین جشن بزرگ میلاد کوثر در شهر پردیس توسط حوزه خواهران این شهر و با کمک و همکاری مجموعه شهرداری پردیس روز یکشنبه در سالن "شهدای گمنام" با سخنرانی مریم ورزدار، جانشین بسیج بانوان کشور برگزار می شود./س


برچسب ها: فرهنگی ، پردیس ، بسیج ، مقام زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.