بدون مرز؛

کهکشان جدید خاطره شد

چهارشنبه 27 فروردین ماه ساعت 3:30 بعد از ظهر مراسم رسمی معرفی گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ در تالار مهربانی باشگاه انقلاب خاطره ساز شد

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ گوشی هوشمندی که قرار است جایگزین پرچمدار پیشین این کمپانی شده و پیش از فرارسیدن سال نو نیز بیلبوردهای مختلف در سطح شهر خبر از حضور این گوشی در انتهای فروردین امسال می دادند امروز در ایران رونمایی شد. ما هم منتظر بودیم تا ببینیم سامسونگ پس از توهین های مختلف به مردم ایران این بار با رویکرد دیگری وارد بازار رقابت شود.

اما هنوز نیامده، مراسم امروز حاشیه هایی را به همراه داشت که مهمترین آن بی احترامی به اصحاب رسانه و منتظر گذاشتن آن ها پشت درهای مجموعه ورزشی انقلاب با وجود هماهنگی های به عمل آمده طی چند روز گذشته بود.

خاطره ای تلخ در یاد خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات از رونمایی کهکشان جدید بر جا ماند

بابک ولی زاده - ماهنامه سخت افزار؛ سامسونگ یک نام بزرگ در سطح جهانی است و همواره انتظارات از آن زیاد است. من تقریباً سر وقت برای حضور در باشگاه انقلاب در آنجا حاضر شدم و زمانی که قصد ورود با ماشین به مجموعه را داشتنم، خبرنگاران دیگر را دیدم که در ورودی باشگاه انقلاب حضور دارند و از ورود من به علت عدم هماهنگی جلوگیری شد! خبری از مسئولان سامسونگ نبود و برخی از دوستان خبرنگار نیز با برخی مسئولان سامسونگ تماس گرفتند تا مشکل را اعلام کرده و جویای راه حل شوند. خبری از راه حل نبود و در نهایت حدود ساعت چهار چند نفر از مسئولان سامسونگ به ورودی باشگاه انقلاب آمدند تا به بررسی مشکل بپردازند (عدم اجازه حراست و ناهماهنگی با ورودی و موارد دیگر جزو مشکلاتی بود که شنیده میشد). حدود 20 دقیقه بعد راه حلی که ارائه شد، دریافت کارت شناسایی هر فرد، نوشتن اسم آن ها و سپس دادن اجازه ورود به هر فرد است! هنوز این مسئله توسط حاضران به توافق نرسیده بود. در نهایت تصمیم گرفتم عطای مراسم معرفی گلکسی اس 5 را به لقایش ببخشم و به دفتر مجموعه سخت افزار بازگردم. هرچند دیگر دوستان پس از کلی ایستادن به محل مراسم وارد شدند.

البته تحلیلگران صاحب نام دیگری نیز بودند که محل را ترک گفتند و ما بنا به درخواستشان اسمشان را حذف کردیم.


از پیش می دانیم که نوشتن این مطلب نه بلایی بر سر سامسونگ خواهد آورد و نه مسئولی اهمیت خاصی به آن خواهد داد. تلف شدن وقت، عدم اهمیت به رسانه و جایگاهی آن هیچ کدام اهمیتی ندارد و سامسونگ نیز همچنان به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد. ما هم امیدواریم سامسونگ موفق باشد.

 البته در این مطلب به هیچ وجه قصد بی احترامی به مسولان مجموعه باشگاه انقلاب را نداریم و فقط به دلیل برگزاری مراسم در آن محل بود که نام این مجموعه ورزشی با سابقه به میان آمد. بدیل وسیله از آن مجموعه محترم پوزش می طلبیم.


برچسب ها: دریچه ، سامسونگ ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
این مشکلاتی که عرض کردید به باشگاه انقلاب مربوط می شه که یه مدیر نداره و فقط پول می گیره و هیچ ربطی به گوشی سامسونگ و سامسونگ نداره و متاسفانه این برنامه تو ایران بسیار زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
بقیه هم واکنش نشون دادن.
چرا کس دیگه ای صداش در نیومد . البته تبلیغاته دیگه هزینه داره :)
http://farnet.ir/1393/01/28/samsung-galaxy-s5-launched-in-iran/
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
اینم لینک این تبلیغ موهن http://www.aparat.com/v/O2hYg
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۱۶:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
همش تقصیر خودمونه با اون تبلیغ گلکسی تب که اینطوریی به ایرانی ها توهین کرده بود نه تنها هیچکس هیچ اعتراضی نکرد بلکه به تمجید از این محصول پرداختیم البته خود صدا و سما هم مقصره که اصلا به انعکاس این تبلیغ که آشکارا به ایرانیان توهین کرده بود نپرداخت نود درصد ایرانیان اگر این تبلیغ را ببینند دیگر از محصولات این شرکت که سهام دار اصلیش اسرئیلی هست خرید نمیکنن دریچه خودت دست به کار و با این که دیر شده اما لطفا این تبلیغ رو در صدا و سیما پخش کن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
جناب خبرنگار شما عجول و از خودمتشکر تشریف دارید و منتظر فرش قرمز بودید چرا میخوای مشکلات و بدبختیهای خودت رو روی سامسونگ خالی کنی!!؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
من به عنوان یک فرد عادی دیروز پس از کلی تبلیغات شرکت سامسونگ برای مراسم به محل باشگاه رفتم که اصلا راهم ندادند جالب اینه که همون جلوی در یکی از کارمندان سامسونگ رو دیدم و موضوع رو ازش جویا شدم که گفت جا نداریم و خیلی راحت بی محلی کرد و رفت.
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۲:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
واقعا که باید از خودشون خجالت بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
من جای شما بودم اس 5 را تحلیل میکردم در آخر هم به این نتیجه میرسیدم که گوشی خوبی نیست
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
دوست من این کار حرفه ای نیست . کلا تو حوزه فناوری اطلاعات این سبک کار پسندیده نیست
آخرین اخبار