گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ؛

"گلکسی" اس 5 از اس 4 پیشی خواهد گرفت

بر اساس نخستین اخباری که از فروش گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۵ انتشار یافته، مشخص گردیده که فروش اس 5 از رشد فروش ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی نسبت به گلکسی اس ۴ برخوردار خواهد بود.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، در حالی که خیلی از تحیلیل گران دید چندان خوبی به فروش اس 5 نداشتند، همزمان با فروش گسترده این گوشی در سراسر جهان در برخی کشورها مانند فرانسه شاهد صف‌های طویلی برای خرید این گوشی بودیم.

این از این جهت جالب است که سامسونگ پیش از این تشکیل صف برای خرید گوشی‌های اپل را مورد تمسخر قرار داده بود و حالا خودش هم مجبور شده برای عرضه پرچم دار جدیدش تشکیل صف دهد.
 
گوشی پیشین سامسونگ یعنی گلکسی اس ۴ در یک ماه نخست ورود خود به بازار با  فروش ۱۰ میلیون دستگاه مواجه شده بود و با توجه به آمارهایی که در همین چند روز نخست ورود این گوشی به بازار اعلام شده به نظر می‌رسد این رکورد شکسته شود و حتی چندین خبرگزاری معتبر عنوان کرده اند که اس 5، به میزان 30 درصد از اس 4 در روز اول بیشتر فروش کرده.
 
در همین حال به نظر می‌رسد سامسونگ در تامین گوشی‌های مورد نیاز بازار به خصوص در همین روزهای نخست با مشکل روبه رو شود چراکه هفته قبل گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می ‌داد سامسونگ در تامین سریع برخی قطعات از جمله مربوط به دوربین موبایل با مشکل مواجه است و یکی از دلایل این موضوع آتش گرفتن یکی از کارخانه هایی بود که سامسونگ برای ساخت گلکسی اس 5 با آن همکاری می کرد.
 
در هر حال این غول کره ای باز توانست ثابت کند که روندش رو به رشد بوده و توانسته دوباره با پرچم دار جدیدش نظر طرفدارانش را به خود جلب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار