سیمرغ بلورین برای فیلم سیروس مقدم!

"مدینه" "سیروس مقدم"، بازیگر "امروز" را به سریالهای مناسبتی بازگرداند.

شبنم مقدمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضورش در "مدینه" "سیروس مقدم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: هر هنرمندی مشتاق به همکاری در آثار "سیروس مقدم" کارگردان خوب کشورمان است.
 
وی با اشاره به دوری سه ساله‌ خود از آثار مناسبتی، تصریح کرد: سه سال از دوری من در آثار مناسبتی تلویزیون می‌گذرد و خوشبختانه "مدینه" همه فاکتورهای یک سریال خوب را دارد.
 
بازیگر فیلم سینمایی "امروز" اظهار داشت: "مدینه" از یک تیم خوب بازیگری برخوردار بوده که ایفای نقش در کنار آنها برای من افتخار بزرگی است.
 
مقدمی درباره فیلمنامه "مدینه" گفت: "سعید نعمت‌الله" فیلمنامه بسیار زیبا و ماندگاری را به نگارش درآورده‌اند که "مدینه" با ماندگار خواهد کرد.
 
بازیگر سریال "سقوط یک فرشته" با اشاره به انتخاب‌های خود و حضور در آثار مناسبتی ادامه داد: حضور در آثار مناسبتی در گرو بودن یک فیلمنامه خوب و نیز بازیگران متبحر و کارگردانی زبده است و تیم "سیروس مقدم" همه فاکتورهای خوب برای همکاری با او را داراست.
 
مقدمی خاطرنشان کرد: به زودی کار کلید خواهد خورد و تصویربردای "مدینه" با حضور "پریوش نظریه" دوست و بازیگر قدیمی و نقش مقابل من در این کار و دیگر هنرمندان آغاز می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار