اردبیل/

ورزش سومین محور توسعه اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: در کنار کشاورزی و گردشگری به عنوان محور توسعه استان، ورزش نیز به عنوان سومین محور در حرکت رو به جلو و پیشرفت استان اردبیل محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش  در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم هر چقدر در حوزه ورزش و تشویق جوانان در این حوزه سرمایه‌گذاری شود نتایج آن نه در کوتاه مدت بلکه در دراز مدت به تقویت سلامت جامعه کمک کرده و آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند.

وی وجود ورزشکاران شاخص و ممتاز را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: ورزش این استان نیاز به توجه جدی، تأمین برخی زیرساخت‌ها و رفع برخی از مشکلات گذشته دارد که امیدواریم در آینده ورزشکاران این خطه پرچم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

استاندار اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات ورزش‌های زمستانی خبر داد و خاطر نشان کرد: در کنار آن تلاش می‌کنیم تا با احداث کمپ تیم‌های ملی در تابستان نیز میزبان تیم‌های مختلف ورزش باشیم که قصد برپایی اردوهای آمادگی را در این استان دارند.

خدابخش به تجربه موفق برگزاری جشنواره ورزش‌های زمستانی در سرعین اشاره کرد و ادامه داد: پیست اسکی آلوارس و کوه سبلان به عنوان ظرفیت خوب توسعه ورزش کوهنوردی و ورزش‌های اسکی روی یخ به شمار می‌رود که می‌توان از این ظرفیت بیش از هر زمان دیگر استفاده کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور قهرمانان و ورزشکاران به ویژه امیررضا خادم، پازاج و بهتاج به عنوان چهره‌های ورزشی افتخارآفرین در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی بیان کرد: این ورزشکاران عزتمند ما هستند که پرچم این کشور را با افتخار تمام به اهتزاز درآوردند به طوریکه بنده از پازاج به عنوان زینت ورزش استان و قهرمان همیشه پرافتخار این خطه یاد می‌کنم.

استاندار اردبیل در ادامه افزود: امروز با تودیع یک قهرمان و حضور قهرمانی دیگر در عرصه ورزش و جوانان در حقیقت یک جابه‌جایی ساده اتفاق می‌افتد اما در این حرکت تحول‌آفرین که اغلب ورزشکاران ما به سلاح علم و تجربه نیز آراسته شده‌اند، می‌توان با تدبیر و رفتار عالمانه بهتر عمل کرد/.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، ورزش ، محور ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.