دبیر جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی خبر داد

"جشنواره شیخ بهایی" نقش کلیدی در حمایت از موسسات دانش بنیان را برعهده دارد

یک دهه تلاش در توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از موسسات دانش بنیان برعهده جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی بوده است.

سروش علیمرادی دبیر دهمین جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و دیگر دستگاه‌های اجرایی با حضور مسئولان کشوری در مهمانسرای عباسی اصفهان برگزار می‌شود. 

وی افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته، نقش کلیدی در توسعه مبتنی بر دانایی و اقتصاد دانش‌بنیان که اساس قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان است را بر عهده داشته است. 

علیمرادی تصریح کرد: جشنواره کلیه زمینه‌های فن آفرینی اعم از فنی و مهندسی، پزشکی و بهداشت، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، خدمات و... را در بر می‌گیرد و به گروه یا تخصص خاصی محدود نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه برای شرکت در این جشنواره هیچ محدودیت سنی، جنسیتی یا تحصیلی وجود ندارد، اظهار داشت: محدوده جغرافیایی این جشنواره به کشورمان محدود نبوده و ایرانیان فن‌آفرین مقیم خارج که موفقیت­های بزرگی نیز در این راه کسب نموده‌اند به جشنواره دعوت شده و در بخشهای مختلف آن شرکت داده می‌شوند. 

علیمرادی در ادامه گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و غیرمسابقه‌ای برگزار شده که بخش مسابقه‌ای شامل شناسایی بر‌ترین فن‌آفرینان، بر‌ترین طراحان کسب و کار و بر‌ترین حامیان فن‌آفرین و بخش غیرمسابقه‌ای شامل نمایشگاه، بورس عرضه و فروش فناوری و سمینارهای آموزشی است. 

وی خاطرنشان کرد: دهمین جشنواره شیخ بهایی در تاریخ ۱۸تا۲۰ اردبهشت ۹۳ در مهمانسرای عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار