تجلیل و قدردانی از فعالان سلامت جنوب پایتخت

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه19، از برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان سلامت در این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان سلامت در محلات 13گانه و نواحی 5گانه منطقه19 در دستورکار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی افزود: این طرح همزمان با هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال 93 در محلات 13گانه و نواحی 5گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان سلامت محلات 13گانه منطقه19 به مدت یک هفته از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

داداش‌زاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان سلامت منطقه19 با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود،‌ تجلیل از شهروندان مشارکت جو در حوزه سلامت از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، نصب بنرهای سلامت در معابر، محورهای اصلی، میادین، بوستان‌ها، سراهای محلات 13گانه، شهرداری نواحی 5گانه، مدارس و ... عیادت از بیماران معلولان،‌ خانواده شهدا و ارائه خدمات رایگان پزشکی به آنها، برگزاری همایش‌های منطقه ای در هفته سلامت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه19 است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار