رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش:

کار و فناوری وارد کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی می‌شود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی با بیان اینکه کار و فناوری در پایه ششم ابتدایی تدریس می‌شود و در تلاش‌ هستیم که به پایه‌های چهارم و پنجم نیز راه یابد، از دوره اول ابتدایی به عنوان دوره آمادگی و از دوره دوم ابتدایی به عنوان دوره عملی این ماده درسی یادکرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و معاون وزیرآموزش و پرورش گفت: یکی از اقداماتی که در دو سال گذشته انجام گرفته است، آوردن مبانی رایانه از پایه سوم نظری به پایه ششم ابتدایی است.
 
وی با بیان اینکه مطالعات نشان می‌دهد می‌توان در پایه پنجم نیز مبانی رایانه را مطرح کرد و افزود: در تلاش هستیم، این امردر هنگام بازنگری دروس پایه پنجم ابتدایی انجام شود.
 
وی درباره تبلیغات غیرقانونی صدا و سیما از کتاب‌های کمک درسی اظهار کرد: ما ضامن محتوای کتاب‌های کمک ‌درسی که بدون مجوز تولید و تبلیغ می‌شوند، نیستیم بلکه ضامن محتوای کتاب‌های درسی و کتاب‌هایی که مجوز تولید از سوی آموزش و پرورش دارند، می باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار