جلالی در پیام تبریک روز ارتش تاکید کرد

ضرورت ارتقاء توانمندسازی دفاعی ارتش در دفاع از مرزهای کشور

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با صدور پیامی ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، بر ارتقا توانمندسازی دفاعی این نیرو در دفاع از مرزهای کشور تاکید کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "کاظم جلالی" نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس طی پیامی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، بر ارتقاء توانمندسازی دفاعی این نیرو در دفاع از مرزهای کشور تاکید کرد.

متن پیام رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است:

29 فروردین ماه با درایت و عنایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام ارتشی مزین گشته است که با رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها نیروهای خود در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی نشان داد ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مردمی، مکتبی و ولایی در دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و هویتی کشور است.

روز ارتش که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید»، هرساله یادآور رشادت دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از اسلامی و میهن پرداختند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بابهره‌گیری از تجارب 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و با اتکا به متخصصان و دانشمندان جوان و مجرب داخلی توانسته است دستاوردهای عظیم و ارزشمندی در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی به دست آورد و تامین کننده امنیت مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور باشد و نقش ارزشمندی در صحنه دفاعی منطقه و فرامنطقه برعهده گیرد.

رشادت‌های بی‌نظیر نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه سرافرازی‌های نیروی زمینی با اهدای 45 هزار شهید در راه دفاع مقدس، باعث شده است تا 29 فروردین ماه نه تنها در تقویم بلکه در دل مردم قدرشناس و حماسه آفرین ایران اسلامی نیز به عنوان روز حماسه و ایثار مزین گردد.

اینجانب 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان عزیز ارتشی و تمام دلاورمردان حماسه آفرین نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون جان‌برکفان این عرصه را در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) و توجهات رهبر معظم انقلاب از خداوند منان خواستارم.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار