هشدار اتاق بازرگانی و صنايع فرانسه -روسيه درباره تحريم روسيه

اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه -روسیه به لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در خصوص پیامدهای فاجعه بار تحریم های اقتصادی اروپا علیه روسیه هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی؛ "امانوئل کیدهEmmanuel Quidet" و "پاول شینسکیPavel" Chinsky به ترتیب رئیس و مدیر اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه -روسیه با هشدار به وزیر امور خارجه فرانسه خاطر نشان کردند تحریم هایی اقتصادی و مالی که اروپا علیه روسیه اعمال کنداز نظر اقتصادی عواقب فاجعه باری برای اقتصاد فرانسه خواهد داشت.
این هشدار در حالی مطرح می شود که قرار است امروز نشست چهارجانبه نمایندگان اروپا،آمریکا،روسیه و اوکراین درباره دو کشور آخر در ژنو برگزار شود. در صورتی که این نشست به نتیجه نرسد اروپا و آمریکا تحریم های بیشتری علیه روسیه اعمال خواهند کرد و این امر علاوه بر آنکه اقتصاد روسیه ،اقتصاد کل اروپا را متاثر خواهد ساخت.
هچنین این هشدار اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه -روسیه در حالی مطرح می شود که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه همین هفته اعلام کرد در صورتی که روسیه درباره اوکراین کوتاه نیامد کشورش برای اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه آمادگی دارد.لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه نیز در این هفته اعلام کرد کشورش برای اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه در هفته آینده آماده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار