قزوین/

انتقال فرهنگ قزوین با رونق صنایع دستی به اقصی نقاط کشور

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با رونق صنایع دستی علاوه‌ بر انتقال فرهنگ شهر قزوین به اقصی نقاط کشور منبع درآمدی برای امرار معاش خانواده‌های قزوینی نیز ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
 
 
 علی صادقی‌نیارکی اظهار کرد: یکی از وظایف مجموعه مدیریت شهری برنامه‌ریزی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی است.
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که از گذر مسافران برای شناساندن شهری که عناوین ملی و فراملی دارد، بهتر از این استفاده شود.
 
صادقی نیارکی ادامه داد: با راه‌اندازی کمپ اطلاع‌رسانی در حاشیه اتوبان می‌توان تعداد بیشتری از گردشگران و مسافران را به بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری شهر قزوین و اقامت در این شهر جذب کرد.
 
وی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای جذب گردشگر می‌توان انجام داد، رونق صنایع دستی است که در سال‌های اخیر مغفول مانده است.
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: قزوین یکی از مراکز تولید صنایع دستی در سطح کشور به شمار می‌رود و این در حالی است که در زمان فعلی درصد کمی از مردم قزوین از طریق تولید صنایع دستی امرار معاش می‌کنند.
 
صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: با رونق صنایع دستی علاوه‌ بر اینکه اقتصاد شهر پویا می‌شود زمینه‌ای برای انتقال فرهنگ شهر قزوین به اقصی نقاط کشور فراهم می‌شود./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.