قزوین/

گردشگران با آورده خود به شهر رونق اقتصادی می‌بخشند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: گردشگران با حضور در شهر و آورده‌ خود به شهر رونق بخشیده و موجب تولید ثروت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
 
 حسین غیاثوند در چهارمین جلسه شورای شهر قزوین که به موضوع اقدامات انجام شده در ایام نوروز 93 پرداخته شد، اظهار کرد: کار اجرایی نقاط ضعف و قوت به همراه دارد که نقاط ضعف نباید موجب شود تلاش‌های دست‌اندرکاران نادیده گرفته شود.
 
 
وی افزود: قزوین از جمله شهرهایی است که صاحب پیشینه در سطح کشور است و اگر انتقادی در مورد آن وجود دارد، به دلیل انتظارات زیادی است که مردم از این شهر و مجموعه مدیریت شهری آن دارند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه پرترددترین مسیر کشور از قزوین می‌گذرد، همه مسئولان و حتی مردم قزوین باید دغدغه جذب گردشگر را داشته باشند.
 
 
غیاثوند ادامه داد: با جذب گردشگر و حضور وی در شهر قطع‌یقین تولید ثروت رخ داده و اقتصاد شهر رونق می‌یابد، بنابراین این موضوع باید با جدیت پیگیری شود.
 
وی با بیان اینکه امروز در سطح بین‌المللی به گردشگری به عنوان یک صنعت توجه ویژه‌ای می‌شود، بیان کرد: آن‌چه در نوروز 93 انجام شده باید در چندین جلسه با مدیران مجموعه مدیریت شهری مورد ارزیابی قرار گیرد تا نقاط ضعف این اقدامات برای سال آینده مرتفع شود.
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: تبلیغاتی که در شبکه آی‌فیلم در مورد جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر قزوین صورت گرفت، بازخورد خوبی داشت که باید برای سال‌های آینده تقویت شود.
 
 غیاثوند تصریح کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر، استفاده از نظرات مسافران و گردشگران است که در نظرسنجی انجام شده از آنها جمع‌آوری شده است.
 
 وی افزود: مردم به بهترین شکل ممکن نقاط ضعف و قوت خدمات ارائه شده را در فرم‌های نظرسنجی آورده‌اند که استفاده از آن تأثیر زیادی در ارائه خدمات مطلوب دارد.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر با برنامه‌ریزی منسجم و عزم جدی‌تر داشته‌های پیشینیان ما که برای ما به یادگار مانده است را به هموطنان خود معرفی کنیم، برای افزایش جذب گردشگر و مسافر کافی است./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.