سری نیمه نهایی پتروشیمی – ذوب‌آهن؛

حاتمی: می‌دانیم که ذوب‌آهن با تمام قدرت به ماهشهر می‌آید/ کوهیان: جذب بازیکن خارجی جدید منتفی شد

سرمربیان دو تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی بندرامام در مورد سری نیمه نهایی ماهشهر - اصفهان صحبت کردند.

 مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از شرایط تیمش قبل از مرحله نیمه نهایی ابراز رضایت کرد و توضیح داد: بازیکنان خارجی به موقع به تیم اضافه شدند و 6 تمرین خوب را در اردوی کیش پشت سر گذاشتیم. 

وی در مورد حریف مرحله نیمه نهایی گفت: ذوب آهن باشگاه پرقدمتی است و تیمی در کنار کادرفنی قوی دارند که تلاش می کنیم با قدرت مقابل آنها قرار بگیریم.

حاتمی در مورد پیش بینی صعود آسان برای پتروشیمی تاکید کرد:  من چنین تفکری ندارم چون هیچ تیمی آسان نیست و به خصوص تجربه شخصی می گوید که هیچوقت نمی توان از قبل خود را به راحتی برنده دانست. 

سرمربی پتروشیمی در مورد احتمال اضافه شدن یار خارجی به ترکیب ذوب آهن تاکید کرد: ما تنها می دانیم که ذوب آهن با تمام قدرت برای بازی حاضر می شود و امیدوارم در سری نیمه نهایی شاهد بازیهای خوب و جوانمردانه باشیم. 

کوهیان: از پیش باخته نیستیم

فرزاد کوهیان سرمربی ذوب آهن هم ابتدا در مورد بازیکن خارجی جدید تیم توضیح داد: آذری مدیرعامل باشگاه گفته است که جذب یار خارجی جدید امکانپذیر نیست. هنوز فرصت صحبت با وی به خاطر سفر با مدیران فوتبالی پیش نیامده و نمی دانم که دلیل این موضوع محدودیت از سوی فدراسیون بوده یا اینکه باشگاه مخالف جذب خارجی در این مقطع است.

وی ادامه داد: مسلما ما به یک بازیکن پست یک احتیاج داشتیم و حتی از ابتدا هم مبنای جذب بازیکن را بر این اساس گذاشته بودیم اما به هر حال شرایط باشگاه ذوب آهن ویژه است و سیاستگذاری آذری مدیرعامل باشگاه هم درست بوده و حتما صلاح را در این می دانند. به هر حال ما با همین شکل به کارمان ادامه می دهیم.

کوهیان در مورد رویارویی با پتروشیمی با این شرایط تاکید کرد: به هر حال بازی بسکتبال است و 5 بازیکن بیشتر داخل زمین نیستند. اگر تیم را خوب مدیریت کنیم مسلما از پیش باخته نیستیم. تیمهای مهرام و پتروشیمی بسیار قدرتمند هستند اما در بازی بسکتبال همه چیز امکان دارد.
برچسب ها: مهران ، حاتمی ، پترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار