با نصب گاردریل در مسیر غرب به شرق آزادگان؛

حدفاصل آیت اله سعیدی تا شهید کاظمی ایمن سازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: مسیر حدفاصل بزرگراه آیت اله سعیدی تا شهید کاظمی با نصب 3 کیلومتر گاردریل ایمن سازی شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، مهندس رضا زلفی با اعلام این خبر افزود: این مسیر سال گذشته با افتتاح باند تندروی بزرگراه آزادگان دارای اختلاف سطح شده بود و خطر انحراف مسیر را برای رانندگان و خودروهای ورودی از باند کندرو به تندرو ایجاد می کرد که این خطر با اجرای گاردریل ایمن سازی شد.

وی افزود: علاوه بر این به منظور هدایت مسیر رانندگان در ساعات شب نیز ضمن نصب گاردریل در این مسیر، تابلوهای خطرنمای هدایت مسیر نیز نصب شد.

زلفی در ادامه به تشریح گوشه ای از فعالیتهای اجرا شده در طرح استقبال از بهار این حوزه پرداخت و گفت: ایمن سازی بزرگراه های منطقه به دلیل موقعیت ویژه منطقه و قرار داشتن در ورودی شهر تهران از اولویتهای اجرایی طرح استقبال از بهار بود که در این خصوص 3 هزار و 750 متر گاردریل در سطح بزرگراه ها مرمت و نصب شد. همچنین طی این طرح 108 هزار و 500 متر خط کشی محوری در معابر مواصلاتی منطقه انجام شد.

نصب و تعویض 1500 عدد استوانه ایمنی در خروجی های معابر اصلی و جناغی ها، رفع سد معبر از مقابل مراکز تجاری و مقابل کلیه ایستگاه های مترو به منظور تسهیل در تردد، شستشو و نظافت 550 متر مربع تابلوهای تعیین مسیر منطقه، بهسازی جان پناه و تجهیزات ایمنی عابر پیاده و همسطح سازی معابر از دیگر اقدامات اجرایی این حوزه در طرح استقبال از بهار 93 بوده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ترافیک ، گاردریل ، تابلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار