مدیر کمیته رفاهی خبر داد

ارایه تسهیلات ویژه به معلولین و جانبازان در "نمایشگاه کتاب"

مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین "نمایشگاه کتاب تهران" از ارایه تسهیلات ویژه اعم از ویلچر، واکر، عصای سفید و ... به جانبازان و معلولان در نمایشگاه کتاب تهران خبرداد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «نیکنام حسین‌پور» مدیر کمیته رفاهی از برگزاری جلسه مشترک با سازمان بهزیستی کل کشور و ایجاد تسهیلات ویژه برای معلولان و جانبازان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: برای اولین بار در همکاری و توافق با مسئولان سازمان بهزیستی تصمیم گرفته شد تا خدمات ویژه‌ای به معلولان و جانبازان در ایام برگزاری نمایشگاه ارایه شود.

وی افزود: در نشست مشترکی که در هفته جاری با مسئولان این سازمان برگزار شد درباره ارایه خدمات به معلولان و جانبازان بحث و بررسی شد که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی رسیدیم تا یک باب اورژانس اجتماعی در محل نمایشگاه مستقر شود و خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان ارایه دهد.

مدیر کمیته رفاهی همچنین از ارایه خدمت رسانی ویژه به جانبازان و معلولان در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی با سازمان بهزیستی تصمیم گرفته شد تا 2 ماشین ویژه حمل معلولان و جانبازان در نمایشگاه مستقر شود و به حمل و نقل سریع این عزیزان در سطح نمایشگاه بپردازد.

نیکنام حسین پور ادامه داد: همچنین مراکزی در شمال، جنوبو مرکز نمایشگاه مستقر خواهند شد و ویلچر، عصای سفید، واکر و سایر ملزومات لازم برای معلولان و جانبازان را ارایه خواهند کرد تا این عزیزان مشکلی در رفت و آمد و بازدید از نمایشگاه نداشته باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۱:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید
اگه لطف کنین و یک فکری هم برای خانواده هایی که بچه دارن بکنین مثل اجاره دادن کالاسکه خیلی ها به خاطر این مشکل نمیتوانن به نمایشگاه بیان
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یک شهرکردی
۱۴:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ضمن عرض سلام
از اینکه به معلولین اهمیت داده اید بی نهایت سپاس اما خواهشمندم اخبار مربوط به معلولین را نیز پی گیری فرمائید خودرو معلولین چی شد
آخرین اخبار