4کمپ اورژانس در "نمایشگاه کتاب"/توصیه‌های اورژانس به بازدیدکنندگان

4کمپ اصلی اورژانس و چهار آمبولانس اورژانس در بیست‌وهفتمین "نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" استقرار می‌یابد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «رضا ولی‌زاده» نماینده اورژانس تهران در این باره گفت: امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته، اورژانس تهران با 4کمپ اصلی، 2 اتوبوس آمبولانس، 8 موتور آمبولانس و 8 آمبولانس در محوطه نمایشگاه مستقر خواهد بود.


به گفته وی، روزانه 30 نفر از نیروهای اورژانس در بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند یافت.


ولی‌زاده با بیان این که اولویت اورژانس درمان سرپایی است، افزود: تا جایی که ممکن است، مصدومان را سرپایی درمان خواهیم کرد اما با بیمارستان‌های منطقه هماهنگ هستیم تا در صورت نیاز، بیماران برای درمان منتقل شوند.


نماینده اورژانس تهران هم‌چنین توصیه‌های برای بازدیدکنندگان داشت و گفت: مردم تا جایی که امکان دارد باید شرایط جسمی خود را با توجه به شلوغی و ازدحام در نمایشگاه کنترل کنند؛ بدین ترتیب تا حد امکان از قرار گرفتن در آفتاب مستقیم محوطه مصلی خودداری کنند و در صورت داشتن بیماری‌های خاص، داروهای مصرفی و اطلاعات بیماری را به همراه داشته باشند تا ماموران اورژانس در صورت نیاز راحت‌تر بتوانند به درمان بپردازند.


وی افزود: ما در نقاط مختلف مصلی مستقر هستیم اما یکی از نکات قابل توجه، شناسایی محل است؛ بازدیدکنندگان باید توجه داشته باشند در صورت نیاز می‌توانند از حراست برای ارائه اطلاعات مربوط به محلی که در آن هستند کمک و یا با شماره 115 تماس بگیرند تا همکاران ما راهنمایی‌شان کنند.


بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، آمبولانس ، کمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار