شهادت جوان بحرینی بر اثر اصابت مستقیم گلوله به سرش+عکس

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ «عبدالعزیز العبار» را که در مراسم عزاداری شرکت کرده بود از ناحیه سر هدف گلوله‌های ساچمه‌ای قرار دادند که وی در بیمارستان بستری شد و امروز به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از ابنا، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد،‌یک شهروند بحرینی که چندی پیش بر اثر شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای به سرش به شدت زخمی شده‌ بود امروز (جمعه) به شهادت رسید.

بحرین اعلام کرده است: نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در 23 فوریه سال 2014 «عبدالعزیز العبار» را از ناحیه سر هدف گلوله های ساچمه ای قرار دادند که وی در بیمارستان بستری شد و امروز به علت شدت جراحت به شهادت رسید.

به گفته جمعیت الوفاق، این امر در پایان مراسم عزاداری برای «علی الموسوی» از جوانان بحرینی در منطقه سار روی داد و باعث بیهوشی عبدالعزیز العبار شد و به گفته خانواده‌اش، وقتی عبدالعزیز به مجتمع پزشکی السلمانیه منتقل می‌شد، بیهوش بود و تهوع داشت.

بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد تظاهرات مسالمت آمیز مردمی است که با سرکوب شدید رژیم آل خلیفه با همدستی نیروهای خارجی از جمله نیروهای سعودی، اردنی، اماراتی و پاکستانی روبرو شده است.

گفتنی است که با شهادت عبدالعزیز العبار، تعداد شهدای شناخته شده انقلاب کرامت بحرین که از سال 2011 میلادی آغاز شده است به 123 شهید رسید.

برچسب ها: شهادت ، بحرینی ، گلوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار