توسط مرکز آموزش مدیریت دولتی؛

نخستين دوره آموزشی سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" و راهکارهای سازمانی برگزار شد

اولین دوره آموزشی آشنایی با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای سازمانی ـ مدیریتی تحقق آن توسط مركز آموزش دولتي برگزار گرديد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اولین دوره آموزشی آشنایی با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای سازمانی ـ مدیریتی تحقق آن ، با حضور 90  نفر از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد. 

 بسترسازی برای ایجاد درک و فهم مشترک و تبیین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز الزامات و راهکارهای سازمانی، مدیریتی و منابع انسانی به‌ویژه در سطوح مدیران میانی و ارشد حرفه‌ای به دلیل نقش و جایگاه ویژه مدیران در عملیاتی‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف برگزاري اين دوره آموزشي بود كه نحوه اجرایی کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
 
این دوره با همکاری صاحب‌نظران اداری-اجرایی کشور و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها با صدور گواهینامه آموزشی نوع اول، براساس سازوکارهای نظام آموزشی مدیران و کارمندان دولت برپا شد و اجرای آن برای سایر دستگاه‌های متقاضی توسط مرکز آموزش مدیریت دولتی ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار