ساری /

آمادگی نمایندگان مازندران برای تحقق بخشیدن شعار سال93

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از اعلام آمادگی نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی برای تحقق بخشیدن به شعار سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، احمدعلی مقیمی با ارسال نامه‌ای به استاندار مازندران اعلام آمادگی نمایندگان مازندران را برای تحقق شعار سال و حل مشکل اشتغال مازندران اعلام کرد.

وی در این نامه با اشاره به سال 93 سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: نمایندگان مازندران همچون قبل آماده همکاری و همراهی با استاندار، معاونان و مدیران استان برای خدمت‌رسانی به مردم مازندران به ویژه در بخش اقتصاد، فرهنگ و حل مشکل اشتغال هستند.

همچنین دبیر مجمع نمایندگان مازندران در نامه‌ای دیگر به استاندار مازندران درباره تامین نهاده‌های کشاورزی خواستار توجه ویژه به تامین نهاده‌های کشاورزی شدند.

مقیمی درباره این نامه بیان داشت: 240هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مازندران زیر کشت قرار گرفتند و از این جهت نیاز است تا توجه و حمایت جدی از کشاورزان صورت گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان افزود: تامین سوخت لازم برای ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین پمپ‌های آب از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد./س

برچسب ها: آمادگی ، شعار ، بخشیدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.