مسئول کمیته فنی شیرجه:

از دیگر رشته‌های فدراسیون جلوتریم/درحال بررسی اعزام به اتریش هستیم

امید حدیقی، مسئول کمیته فنی شیرجه گفت: هم اکنون شیرجه روهای ملی پوش کشورمان تمرینات خود را به طور غیر متمرکز دنبال می‌کنند.

امید حدیقی، مسئول کمیته فنی شیرجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی که کرده بودیم تاکنون سه مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی شیرجه برگزار شده با توجه به این مسئله مادر رشته شیرجه از دیگر رشته‌ها جلوتر هستیم.

وی تصریح کرد: درحال حاضر برنامه‌های تمرینی ملی‌پوشان به طور غیر متمرکز زیر نظر مربی بومی و طبق برنامه کمیته فنی شیرجه دنبال خواهد شد.

وی گفت: به طور قطع پس از پایان امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس باز هم نسبت  به تشکیل اردوهای متمرکز تمرینی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مسئول کمیته فنی شیرجه در ادامه یادآور شد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است، اواخرخرداد ماه امسال تیم را به یکسری مسابقات بین المللی اعزام کنیم، مراحل به اجرا درآوردن این اعزام صورت گرفته و موافقت‌ها به طور ضمنی گرفته شده است.

در این رقابتها که به صورت بین المللی درکشور اتریش برگزار می شود، شیرجه روهای حداقل 10کشور اروپایی حضوردارند. اگر بتوانیم ملی پوشان را به این مسابقات اعزام کنیم به طور قطع عملکرد و میزان آمادگی آنها را مورد آزمایش قرار می‌دهیم.

حدیقی گفت: اعضای تیم ملی شیرجه کشورمان را مجتبی ولی پور، علی شکور، حمید کریمی، محمدحامد بزمی، مهدی آقا رضایی و شهنام نظرپور تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرجه ، حدیقی ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار