در نشست خبری "یار دوازدهم" عنوان شد:

نقي بالاخره ويزاي برزيل گرفت/ گلزار، افشار و شاکردوست در راه جام جهاني

مهناز افشار، محمدرضا گلزار،‌کامران تفتی، الناز شاکردوست، محسن تنابنده، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، بهنوش بختیاری، بهنوش طباطبایی، لاله اسکندری و... برای حمایت از تیم ملی به برزیل سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری نشست خبری یار دوازدهم واقع در موسسه فرهنگی هنری هنرآوا؛ این نشست با حضور محمدحسین لطیفی(کارگردان)، سید جواد هاشمی(تهیه‌کننده)، سردار علی‌ محمدی و محمدرضا گلزار (بازیگر) برگزار شد.

 
سید جواد هاشمی در ابتدای نشست گفت: برای اولین بار است که در تاریخ کشورمان به حمایت از تیم ملی در جام جهانی که مهمترین تورنمنت ورزشی جهان است از تیم هنرمندان پرداخته می‌شود.
 
وی افزود: قرار است، در آنجا هنرمندان بتوانند در کنار تیم کشورمان یاری دهنده آنها باشند و در کشور برزیل حضور پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: برای این کار در محافل مختلف هنرمندان صحبت های این کار مطرح شد و با کمک اتحادیه فوتبال از یک سرمایه‌گذار برای اعزام این تیم که حدود 35 هنرمند برجسته و 60 ورزشکار است دعوت شد و سرمایه‌گذار این کار "هومن طالبی" که به صورت سرمایه‌گذاری شخصی به حمایت از تیم ملی ایران می‌پردازد.

هاشمی عنوان کرد: برای این کار به سراغ هنرمندانی که به فوتبال علاقه‌مند بودند رفتیم البته باید بگویم که من به دعوت "هومن طالبی" و"عزیز محمدی" به این کار دعوت شدم.

وی تصریح کرد: برای این‌که تبلیغات ما شکل هنری پیدا کند مسابقه‌ای که از بعد هنری جذابیت داشته باشد برای این کار در نظر گرفته‌ ایم، و این پروژه در نهایت در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

هاشمی بیان کرد: با توجه به شناخت "محمدرضا لطیفی" از کشور برزیل با عنوان بهترین گزینه برای کارگردانی این اثر برگزیده شد، و نیز با عنوان تهیه کننده کار حضور دارم و انتخاب هنرمندان بر اساس محبوبیت جامعه و توسط شخص "هومن طالبی" (سرمایه‌گذار این کار) صورت گرفته است.

هاشمی تصریح کرد: ما برنامه خاصی برای پیگیری آن‌چه که در جریان اتفاقات "مسی" رخ داده نداریم و هنرمندان ما تنها برای تشویق تیم ملی عازم برزیل می‌شوند.

این تهیه کننده عنوان کرد: در بخش مسابقه این کار جعبه‌هایی به صورت شانس در برابر بازیگران و چند تن از اهالی موسیقی قرار می‌گیرد و آن‌ها باید حدس بزنند که چه‌چیزی در آن وجود دارد. البته باید بگویم آن‌چه در این جعبه ها وجود دارد سؤالاتی درباره تیم ملی و تیم‌های حاضر در جام‌جهانی است زیرا با این کار معلومات بینندگان افزایش خواهد یافت.

هاشمی بیان کرد: این مستند از حیث وجود ستاره‌های هنری می‌تواند یکی از بزرگترین پروژه‌های نمایش خانگی باشد.

وی ادامه داد: در جام‌جهانی چهار سال قبل که حضور داشتم دیدم که مردم به صورت خود جوش از همه جای دنیا برای تماشای این تورنومنت می‌آمدند و هنگام دیدن من "پژمان بازغی" و"اصفهانی" بسیار غافلگیر می‌شدند.

هاشمی بیان کرد: این پروژه برای سرمایه‌گذار به نوعی یک ریسک است زیرا او از بازگشت یا عدم بازگشت سرمایه خود  اطمینانی ندارد البته باید بگویم همه ما با دستمزد بسیار کم و تنها به عشق حمایت از تیم ملی ایران وارد این کار شدیم. 

هاشمی تصریح کرد:"مهناز افشار"،"کامران تفتی"، "الناز شاکردوست"، "محسن تنابنده"،"بهاره رهنما"،"پیمان قاسم‌خانی"،"بهنوش بختیاری"،"بهنوش طباطبایی"،" کامبیز دیرباز"،"لاله اسکندری"،"برزو ارجمند" و.... برای اعزام به کشور برزیل در نظر گرفته شده‌اند، البته باید بگویم هنرمندان بسیاری برای حمایت از تیم ملی ایران هستند.

هاشمی ادامه داد: در شبکه نمایش خانگی این پروژه به صورت 50 مسابقه در 22 قسمت وجود دارد که در یک پک آن 2 هنرمند به همراه یک مجری خواهند بود.

هاشمی تصریح کرد: جمع کردن این هنرمندان به واقع کار بسیار سخت و دشواری است و همین جا اعلام می‌کنم هرکدام از ستارگان و بزرگان کشور که دوست دارند باری از این کار را به دوش بکشند ما با آغوشی باز آن‌ها را می‌پذیریم.

در ادامه "محمدحسین لطیفی" کارگردان گفت: من سال‌هاست علاقه مند به کار و معقوله‌ی ورزش بوده‌ام اما مدت زیادی بود که مشغول کارهای مختلف بودم و میخواستم به استراحت بپردازم. البته تصمیم به ساخت یک مستند دیگر داشتم که از من برای این کار دعوت شد. البته باید بگویم که من نمی‌دانستم که هنرمندان نیز در این کار حضور خواهند داشت.

لطیفی عنوان کرد: من سال‌های پیش سفری به برزیل داشتم و شناختی از آنجا دارم و در واقع این کار به نوعی برجا گذشتن خاطره‌ای برای نسل‌های آینده است. البته من به دلیل حس دینی که داشتم حاضر به کارگردانی این کار شدم. فردا نیز ساعت 18 در هتل لاله تهران مجموعه‌ای از هنرمندان و ورزش کاران برای آغاز این پروژه حضور خواهند داشت و ضبط برنامه برای شبکه نمایش خانگی و کارهای این مستند در کنار هنرمندان و اهالی فوتبال شروع خواهد شد و به طور کلی وظایف من این برنامه هاست.

وی ادامه داد: مسابقه‌ی این کار در بخش شبکه‌ی نمایش خانگی به صورت 22 قسمتی و هفتگی و قبل از برگزاری جام جهانی در حین آن و پس از اتمام آن ادامه خواهد داشت و احساس می‌کنم که مسابقه‌ی این کار مسابقه‌ی بسیار جذابی برای بینندگان است و باید بگویم که نزدیک به 12 دوربین در این پروژه فعالیت خواهند داشت.

لطیفی ادامه داد: با توجه به اینکه در جام جهانی هر کشوری در چند روز فرهنگ خودشان را به نمایش می‌گذارد، باید بگویم که جای تاسف دارد که مدیران دولتی ما از این فرصت هیچ استفاده‌ای نکردند و حضور این هنرمندان و ورزش کاران در کنار مردم عادی شور بسیاری را ایجاد خواهد کرد اما امیدوارم در دوره‌های بعدی قبل از برگزاری چنین مسابقه‌هایی برنامه‌ ریزی شود، زیرا چنین کارهایی به نوعی انتقال انرژی مضاعفی به ورزش کاران است.

وی تصریح کرد: مجموعه مسابقات این کار به صورت سی دی هایی به بازار روانه‌ خواهند شد و حول سه محور خواهند بود که هر کدام شاخصه‌های خود را خواهد داشت البته باید بگویم که این اثر سفرنامه نیست.

در ادامه محمدرضا گلزار بازیگر سینما گفت: هر صحبتی که اکنون در این نشست مطرح شود، از سوی برخی از عزیزان به نوعی حاشیه سازی میشود اما آنچه نمایان است آن است که تیم ملی ایران نماینده‌ای از مردم عزیزمان است. من خودم را در کنار این افراد میدانم و برای کسانی که این شادی را به ارمغان آورده‌اند، هرکاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

گلزار ادامه داد: وقتی نگاهی به عوامل این پروژه بیاندازیم، متوجه می‌شویم که مهم ترین هدف این گروه حمایت از تیم ملی ایران است و درآمدزایی صرف مطرح نیست. زیرا هومن طالبی می‌توانست سرمایه‌ی خود را به جای دیگری ببرد و سود بسیاری بدست آورد. اما باید بگویم که این کار با عشق جلو میرود، من نیز از ته دلم می‌خواهم که علی کریمی به تیم ملی ایران دعوت شوند.

گلزار خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان تصور کرد که آیا صعود می‌کند و یا می‌بازد. من شب گذشته با حمید سوریان، سعید معروف، استاد بنان صحبت کردم که آن‌ها نیز بسیار علاقه مند به حمایت از تیم ملی ایران بودند.

سردار عزیز محمدی در پایان گفت: "هومن طالبی" به صورت شخصی این پروژه را حمایت می‌کند و من نیز بعد از بررسی بسیار تصمیم گرفتم که از نظر معنوی این افراد را کمک کنم. اما شرط ما این بود برخی از ورزشکاران نیز به همراه این گروه به برزیل اعزام شوند.

گفتنی است؛ این نشست با 45 دقیقه تأخیر و با ناهماهنگی‌های بسیار آغاز شد.

همچنین "هومن طالبی"، سرمایه‌گذار و "الهام چرخنده" تمایلی به حضور در این نشست نداشته و در آن حاضر نشدند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۶:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
|قا حالا که بازیگر ها رفتن چه گلی به سر ما زدن بیخیال☺☺♥♥♥
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یه بنده خدا
۲۲:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
به جای اینا لیدر تیم های باشگاهی رو می بردینتشویق کنن نه اینکه برن اونجا قیافه بگیرن. ولی در هر صورت بهشون خوش بگذره
Iran (Islamic Republic of)
منم دیگه
۱۹:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
من ذهنم واقعا درگیر شده
چرا فوتبال وبازیگری توکشورمون انقد مهمه درحالی ک به بازیکنای والیبال وکشتی وبسکت ک انقد زحمت میکشن هیچی نمیدن !!!!!!
اگه این پولارو ب بازیکنای والیبال یا بسکت یا کشتی گیرامون میدادن من راضی بودم نه اینکه ...... بیخیال بعضی وقتا چن تا نقطه ارزشش از حرف بیشتره
حرف زیاده اما....
Iran (Islamic Republic of)
یه بندهخدا
۲۱:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
چه جلب!!بازیگرامون انقدر پولدارن یا هزینه سفربه برزیل ارزونه؟!واقعا این پول از کجا میآد؟دولت؟
Iran (Islamic Republic of)
مات و مبهوت
۱۵:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
سلام بهتر نبود. این. همه سرمایه را روی والیبال و بسکتبال که اافتخار کشورند بزاریم؟؟؟؟به
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۹:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
حالا نیست اینا برن ما از مسی 30 تا گل نمیخوریم.....
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
اگه به حمایت از تیم ملی باشه چرامردم عادی رابجای مرفحان بی درد نمی برند
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۴:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عدالت شامل همه تبعیض نه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بیت المال باشه جواب مردم بوقتش باید بدهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۲:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا بوده همین بوده و تا هست همین خواهدبودووو این ماجراها ادامه خواهد داشت ......!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
یعنی کسی برای این همه نظر مردم ارزشی قائل نیست?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
موافقم با جلوگیری از ولخرجی های بی ثمر شاید بنده خداها با پول خودشون میرن پیش پیش قضاوت نکنین
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۱۲:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با پول بیت المال / نروید عشق وحال / شاید کودکی در همین نزدیکی /
بهر لقمه ای نان / می زند بال بال .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
میرن دقیقا چی کار کنن????
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
چی شد بالاخره فهمیدین هزینه اش از کجا تامین میشه?????
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۰۹:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من که راضی نیستم اگه بخواد هزینه این ها رو از دولت بگیرید....
این همه رشته های دیگه با دست خالی رفتند برنده شدند افتخار کسب کردند .اگه برای فوتبال این کارا بکنید دارید بین رشته ها تبعیض قائل میشید البته این کار همیشگی شما هاست
تازه اگه هزینه این کار رو ازدولت گرفته بشه برای بخش بهداشت و درمان چی میمونه الان که ما توی کشورمون بیماری سرطان زیاد شده باید کاری صورت بگیره...به خدا مردم که راضی نیستند
هزینه این کارا رو بخواید از دولت بگیرید...
Kazakhstan
زهرا
۰۹:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
آخه من نمیدونم
ما که از الان معلومه سه تا بازی رو می بازیم ...
اونوقت مدرسه ها و دانشگاها که معلقه
مردمم تا صب میشینن فوتبل میبنن کشورم به حالت تعلیق در میاد...
اما وقعا دیگه حضور هنرمندا اصلا لازم نیست
بودجه شو هر کی میده مهم نیست مهم اینه که هر بودجه ای باید بجا خرج بشه من قبول ندارم که میگن بدن به بیچاره ها
چون هر چیزی هزینه های خودشو داره
امااااااااااااااااااااا
باید بدونیم پولو خرج چی و کی میکنیم
......
من اگه جای کی روش بودم .... تیم ملی رو با همین فولادو نفت و سپاهان و ترکتور میبستم
یاعلی....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام ،من وخیلی های دیگه این خبر رو پیگیری میکنیم .خواهشن شما هم به رسالت خبرنگاری تون عمل کنین تا منبع هزینه های این سفر مشخص شه ، خیلی مهمه ها.
نبایدگذاشت چنین هزینه هایی ازبیت المال هدر بره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
یاد کنفرانس هایی افتادم که مدعوین باپول بیت الحال به اونجا ها میرفتن اما روزکنفرانس دریغ از یک حضور.همه در گشت وگذار
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۶:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
به نام حمایت از ورزش برید اون طرف پولای مملکت و خوب خرج کنید آخه اگه شما ها نرید واقعا هم تو روحیه ملت هم تو روحیه فوتبالیستا خیلی تاثیر میذاره.من که از این اقدام خداپسندانه تان به شدت حمایت میکنم.فقط اونجا رفتید مواظب باشید نمازاتون قضا نشه...
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۶:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
سلام. آخه اين هنرمندا بي پولن دلشونم ميخواد برن حمايت كنن!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
بودجه این حمایت از کجا تامین میشه فقط بیت لمال رو خرج میکنن تا گلزار چند وقت دیگه عکسای رنگارنگی که گرفته رو به رخ همین مردم بکشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
اگر عکسهای اینها را را ببینید می بینید واقعا حقش هست که به خارج از کشور برود آن هم با پول دولت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
انگار تیم ملی می خواهد کولاک کند مثل کره که این همه ول خرجی می کنند جالبه منت هم میگذارند بخاطر وطن میخواهیم بریم ددر عشق وصفا
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۲:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
کم پول ممکت توی چاه فوتبال ریخته شده. حالا اینجوریشم داریم میبینیم. واقعا که ...
Iran (Islamic Republic of)
yamur
۱۲:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
چی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
من هم دلم میخاد برم اگر منم ببرید ممنون می شوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
چه کار چرتی!!

احتمالا یه عده میخوان برن جام جهانی و می خوان رسانه ای هم بشه، این فیلمارو علم کردن

اینجا ایرانه ها، به راحتی نمیشه سر ملت کلاه گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
واقعا این پول نزدیک به چهار میلیارد را جای دیگه نمیشه خرج کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
اگه ما رو هم بفرستند بلدیم حمایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
... این هزینه از کجا با پول کی چرا این عده خاص .... چرا از مردم عادی که هیچ سمت وسویی ...ندارن دعوت نمیشه بعدشم چرا اقای x این سرمایه رو در حق هموطنای بی خانمان و بدون تشکیل خانواده نمیذاره تا باقیات وصالحات برای خودش درست کنه....
Iran (Islamic Republic of)
mori
۱۰:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
ب نظرتون واقعا لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
تعداد افراد خاص خاص و خاص
Spain
START709
۰۹:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
هزينه كه براي اردو افريقا فقط در نظر گرفته شده است اگر تقسيم بر 75 ميليون بشه به هر ايراني 80 هزار تومتن ميرسه حالا دست دست دست دست دست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
نیست حالا خیلی بازیشون عالیه، فقط مشکل روحیه دارن که اون باید با رفتن بازیگرا حل شه. واقعا که!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
حمایت ازکی؟باکدوم بودجه؟اسپانسربودجه کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
بس کنید این قشنگ حرف زدن ها رو.................به فکر بدبختی مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
یک یارانه بگیر
۰۸:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
"دود باید از کُنده بلند بشه"
وقتی خود فوتبال کشور امیدی به راهیابی تیم ملی کشورمون به مرحله بعد را نداره حالا چهارتا آدم از این سر دنیا هلک هلک پاشن برن اونجا، فکر می کنید چه گلی به سر تیم ملی می زنند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
با سلام سفره ای پهن شده موفق باشید
-
khakhs
۰۸:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
شما کاریتون نباشه پول سفر اینا از کجا میاد ،شما برید از دریافت یارانه انصراف بدین امروز آخرین فرصته ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
به جای هنرمندان بچه های بی سرپرست و مستعد و فوتبال دوست را که بضاعتی ندارند بفزستید.
در همه جای جهان فوتبال، فوتبالیستها را برای دلشاد کردن این نوع بچه ها فرا میخوانند حالا ما چرا هنرمندها را میفرستیم؟ درضمن وجود این بچه ها روی روحیه و غیرت ورزشکاران اثر مثبت خواهد داشت. به امید فوتبال خوب برای تیم کشورمانمان ایران.
-
ورزشکار
۰۷:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
ای کاش من هم بازیگربودم
Iran (Islamic Republic of)
دل سوخته ملت
۰۷:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
اگه این نظرها واسه شما مهمه و قابل انتقال به مسئولین .بپرسید هرنفر چقدر هزینه داره و چطور تامین میشه . باز هم از حق الناس .
Iran (Islamic Republic of)
نازلار
۰۱:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
همه میخوان بدونن که هزینه این سفرها واقعا از کجا تامین میشه.حمایت از ورزش کشورمون درسته ولی اخه اینجوری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
تیم ملی که نه درست تمرین کرده نه برنامه داشته واسه جام جهانی....
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۲:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
تیم ملی داره میره واسه تقویت روحیه تیمهای رقیب!
ایناهم میرن واسه تقویت روحیه تیم ملی!
اینجا همه چیز به هم ربط داره الکی که نیست:)
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
.... ! ! ! لطفا کمی عاقلانه تصمیم بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
حمایت از خودشون نه تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۰:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
این دیگه چه جور حمایتیه؟؟!!!
بودجه این حمایت از هر جا که قراره تامین بشه، به نظر من اگه اعضای تیم ملی ایران تو جام جهانی 98 (بعنوان پیشکسوت و تیم رویایی ایران) اگه برای حمایت برن بهتره. چهار تا ...ببریم که چی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۲۳:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
میرن اونجا تفریح به اسم حمایت از تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
من یه چیزی رو متوجه نشدم یه عده میرن اون سر کره زمین تفریح میکنن یه سریالی هم میسازن کلی پول از ایران خارج میکنن پس چه جوری از تیمه ملی حمایت می کنن این که فقط ما باید پول بدیم این آقا بیشتر سود کنه
این دیگه چه جور حمایت از تیمه ملیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
ای با این بود جه یک ورزشگاه ساخته می شد تا ماهم مدعی برای جام آسیا می شدیم
خودمون رو گول نزنیم .... حیف پول .....
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
اگه اینا نباشن که حمایت از تیم ملی لنگه!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۲:۴۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
طرف به علت نداشتن پول دربیمارستان بامرگ دست وپنجه نرم میکنه اینا با پول مردم...
Iran (Islamic Republic of)
اسداله فراهانی
۲۰:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
با سلام
لطفا مسئولین توضیح دهند.... مسولین فرهنگی چکار میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
اینی که این حضرات برن خوش بگذرونن حمایتش چجوریاس؟؟؟ واقن که شورشو دراوردن..............
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
خدایا من لنگ 10میلیون پولم چکم رو پاس کنم اون وقت ...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
.. این همه خرج الکی این پولا رو میدادن به چند تا مستحق یا یتیم بهتر نبود؟واقعاً ...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
منکه راضی نیستم
ههههههه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
اهالی هنر خسته نباشند. چه حمایتی...؟
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۱۸:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
خدا اجر آخرت بهشون بده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
.. با وضع زیبنده مرد وزن مسلمان و ایرانی به نمایندگی از طرف مردم ایران حضور پیدا کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
اگر از خرج بیت المال میرن باید گفت متاسفم ...متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ممل
۱۷:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
اگه از بیت الماله من راضی نیستم یه عده بازی نما (البته نه همشون) برن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
عجب!!!!!!!!!
Germany
سکوت
۱۵:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
از يك طرف ميگن يارانه را انصراف بدين، از طرف ديگه يه تيم ميخواد بره جام جهاني و يه گروهان آدم كه هيچ ارتباطي به جام جهاني ندارن ميرن دنبال تيم.
آخه اين رسم كجاي دنيا هستش!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
عجب حمایتی میشه !!!!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
واقعا که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
بله !
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا ایرانی
۱۴:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سلام، خواهش میکنم برین تحقیق کنین که هزینه این سفر قرار از کجا تامین بشه....??
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
حتما هومن طالبی دیگه!!
شاید طرف یه تاجر ثروتمند عشق فوتباله!!
Iran (Islamic Republic of)
من هستم
۱۴:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
میشه دقیقا توضیح بدین با بودجه کجا دارن میرن؟! ...
-
khakhs
۰۸:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
تو برو از یارانه انصراف بده کاری به این کارا نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
ناراحتي تورو باز نميبرن ؟به تو چه ربطي داره .شما بريد پول بي زبون دست بابك زنجاني بدهيد .
آخرین اخبار